העבר:
עכשיו אני בתיכון השנה היא 2020 ואני כבר במחצית השניה של כיתה ט'.
את כל האמת חשבתי שזה יהיה כיף ואני יכיר חברות חדשות אבל זה בדיוק כמו ביסודי שלי בנות חושבות שאני חושבת את עצמי יותר מידיי וזה לא נכון זה בכלל לא נכון וזה ממש מעצבן שלא משנה מה תמיד אני יהיה הילדה המפונקת בעיניי בנות אחרות אבל אני בטוחה שברגע שהם יכירו אותי וידעו מה עברתי אז הם יסתכלו עליי בצורה שונה אבל ברגע שאני יספר להם הם ירחמו עליי וזה דבר שאני הכי שונאת אני הכי הכי שונאת שאחרים מרחמים עליי , לפחות פה לא רוצים לרצוח אותי , עדיין.
*עברה שנה*
כיתה י' השנה היא 2021 וואו בחיים לא חשבתי שאני יגיע לכיתה הזאת אין כל כך מה לספר שנה רגוע חוץ מדבר אחד , כן למה שהחיים שלי יהיו שקטים.
אני האמת יתחברתי לבת מכיתה ט' אבל למנהלת זה לא היה נראה טוב בעין אז היא "ביקשה" מאיתנו להפסיק לדבר וברור שלא הקשבנו לה כי אתם לא תאמינו אבל יתאהבנו אחת בשניה , כן כן אני יודעת שאתם בהלם אבל מה אני יעשה אני כל החיים סביב בנות מה אנשים מצפים.
אני יקצר לכם את זה , לא יתנשקנו ולא כלום פשוט היינו ממש קשורות אבל אף אחת מאיתנו לא העיזה לומר כלום ולא לעשות כלום בנוגע לרגשות שלנו עם זאת כל הבית ספר חשב שאנחנו זוג וזאת לא הייתה האמת כי כמו שאמרתי לא יתנשקנו ולא כלום אבל זה לא מנעה מהשמועות להתפשט והמנהלת שמע את זה וכמובן שאסור לסביות בבית ספר הזה אז היא קרא להורים שלי אבל לפני זה אמרתי לה שזה לא נכון והיא אסרה עליי ועל חברתי הטובה להפגש או לדבר גם אחרי הלימודים וזה היה פשוט נורא כי עד שיש לי חברה אחת בכל היקום הפאקינג מזורגג הזה אסור לי לדבר איתה יותר , אז היא קרא להורים שלי והסבירה להם את מה שהיא חשבה ואבא שלי פשוט יצא עלייה כי הוא טען שאני לא לסבית אבל מה שהוא לא ידע זה שבאמת יש לי רגשות לחברה שלי פשוט לא ידעתי איך להסביר את זה אני וחברה שלי ממש אהבנו אחת את השניה אבל שוב לא יכולתי להגיד שום דבר בנוגע לזה לאיש כי גם במשפחות שלנו זה אסור.
היי לכולם חזרתי והפעם עם כל המרץ הפרקים הבאים הולכים להיות יותר ויותר ארוכים ומקווה שתאהבו.
נ.ב
אני לא יצליח כל יום לעלות פרק אז זה יהיה פרק אחד או שניים בשבוע❤️
YOU ARE READING
המלאך השומר שלי💕
Misterio / Suspensoשמי היילי ואני רוצה לחלוק איתכם את סיפור חיי. זה סיפור על כל מה שהשתבש לי בחיים וכל מה שנבנה אצלי בחיים💕 אזהרות: *שפה בוטה *אלימות *אונס *סקס *+18 *התקפי חרדה