Yetimhanede geçirmediğim ilk gecede boğazımdaki yumru canımı ne kadar acıtıyor, bilir misin koz ağacım?
Aslında korkuyorum.Gerçekten çok korkuyorum.
Beni her gün izleyen o solgun gözlerden uzak olmak, şımarık ruhuma çok gelmiş olmalı. Özür dilerim. Yemin ederim ki niyetim seni kendime bu şekilde bağlamak değildi.
Fakat uzun saçların öylesine parlaktı ki görmenin nasip olmadığı gün ışığının sarısı tellerine gizlenmiş gibiydi. Ölmeden önce onlara dokunmak istedim. Cennet nedir bilmeye benziyordu.
Eğer bu kalbim daha farklı bir akıl için atsaydı biz öyle güzel olurduk ki seninle..
Tanrı bunu hissetmiş olmalı. Kaderlerimizi birbirine bağlamak yerine acıyla kopardı çünkü o bile kıskandı. Sana sevgimi o bile yediremedi kendine bitanem..
Şimdi ben de Tanrı'dan bunun hesabını sormak için gidiyorum. O iğrenç yerde yitirdiğim benliğim özünü bulmak adına arayışa çıkacak ve sevgimin bedelini ödeyecek.
Lütfen beni minik ellerinle korur musun meleğim? Boğazımdaki boğumlar beni sıkmadan önce saçlarını dola. Son kez içime çekeyim o mis kokunu.
Bunu yapmak için reşit olmayı bekliyordum çünkü sen görseydin korkardın. Seni korkutmak istemedim. Defalarca uğruna dayak yediğim bir meleği böyle yüz üstü bırakamazdım ki.
Ah..
Her neyse, artık özgürüm.
Lütfen bana ağır gelen bu sevgiyi kalbinde yaşat. Korkuyorum. Lütfen gözlerimi kapa ve benim peşimden gel Minho. Canımın daha fazla yanmasına izin verme.
Yarın o hassas kalbinde bir ağrı hissedersen eğer bu gece gitmiş olurum. Ben yaşamayı becerememiştim. Tanrı senin aklında sonsuza dek yaşamanın gururunu versin bari bana.
Seni seviyorum küçük.
Seni seviyorum Lee Minho.
•••
Han Jisung'un intihar etmeden önce yazdığı Lee Minho'ya hiç ulaşmamış mektubu,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cosplay, minsung
أدب الهواة[+18]/Tamamlandı Sıkıntılarını altımdayken anlatmaya ne dersin Minnie?