I.

570 36 2
                                    

,,To by jsme měli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,To by jsme měli."

~•☹︎•☺︎︎•♡︎☠︎︎♡︎•☺︎︎•☹︎•~

Marcus Lopez Arguello byl sirotek, bezdomovec. Osamělý chlapec, který neměl kam zapadnout. Žádní přátelé, rodina. Neměl nikoho.

Proto každý den bloumal po ulicích, snažil se zůstat naživu, najít si nějaké jídlo.

Zastavil se u plotu, který bránil lidem přicházet blíž ke spáleným troskám budovy, která dříve sloužila jako dům pro opuštěné chlapce.

Vytáhl zapalovač a cigaretu a zapálil si.

Štěstí je jen absence bolesti. V to jediný teď můžu doufat. Táta by řekl, že život není zkouška šatů a mám zkoušet božímu plánu.

Co by asi říkal božímu plánu, kdyby se dožil toho, co se mi stalo v domově pro kluky? Kdyby věděl, co jsem spáchal, abych unikl a slyšel ty výkřiky.

Oheň.

Sakra, možná že je to ten boží plán.

Marcus začal odcházet, když si na konci ulice všiml policie, zatímco si na uši dal sluchátka a pustil wallkmena, než si nasadil kapuci, aby ho nepoznali.

Hladovej, bez domova.

Hledá mě každej polda ve městě za tucet vražd.

Pozitivní duševní přístup je pro přežití tady zásadní. Ty debilní lidi to ztěžujou. Pošuci, gangy, dealeři. Ve střehu vydržíte jen chvíli, než se probudíte se šroubovákem v břiše. Vždycky jsem chtěl jen to, co ostatní berou za samozřejmost.

Někam patřit, mít místo na spaní, vědět, kdy se zase dostanu k jídlu.

Vidíte jim to v očích. Je snazší si myslet, že si tohle zaslouží. A v mým případě to tak možná je.

Bylo lehké žít jako bezdomovec?

Vůbec.

Pořádné jídlo jste měli zřídka. Teplou postel? Kde by jste na ni na ulici asi narazili. Peníze téměř žádné. Oblečení na zahřátí? Na to jste neměli.

Procházel kolem dalších bezdomovců, než ho někdo popadl za batoh a strhl mu ho.

,,Co tu pro mě dnes máš, Marcusi?" Zeptal se muž a začal mu prohledávat batoh.

Muž vzal sešit a prolistoval pár stránek, než se sešitem zatřásl a z něj vypadala fotografie.

,,Roztomilé." Poznamenal muž a schoval si fotografii do bundy, zatímco se smál.

Pro Marcuse byla fotka důležitá, proto se pochopitelně naštval a vrhl se na muže, který do něj ovšem strčil.

,,Ty jeden retarde!"

Killer (Deadly Class/Marcus Lopez Arguello)Kde žijí příběhy. Začni objevovat