II.

426 31 0
                                    

,,Miluju, když musím někoho hlídat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Miluju, když musím někoho hlídat."

~•☹︎•☺︎︎•♡︎☠︎︎♡︎•☺︎︎•☹︎•~

Skupinka teenagerů po tom všem odvedla Marcuse do řeznictví rodiny Mistra Lina.

Cheryl to místo vždy připadalo tak nechutné. I když by vlastně nemělo. Viděla i horší věci.

Marcuse odložili na židli ve skladu a rozestoupili se před něj, zatímco ho zvědavě sledovali. Tedy aspoň Cheryl. Snažila se přijít na to, kdo ten chlapec vlastně je. Což bylo těžké s pytlem na přes hlavu

Jistě, z postoje člověka se kde co dozvíte, ale Cheryl se o člověku dozvěděla nejvíc, když se mu dívala do očí.

Cheryl byla skvělá ve čtení lidí. Byli pro ni jako otevřená kniha, kterou si mohla listovat a podle toho mohla poznat člověka. Jistě, nemohla zjistit nic z jejich života, ale mohla poznat, jací skutečně jsou.

,,Nepřipadá mi jako psychopat." Řekl Willie, zatímco koukal na spoutaného Marcuse s pytlem stále na hlavě.

„Nesuď knihu podle obalu." Napomenula Saya.

,,Ale dá se soudit podle smradu." Řekl Billy a Cheryl ho uhodila do ruky. Jistě, že Marcus nevoněl zrovna vábně. To musela uznat i ona. Jenže co čekat, když žil na ulici. Nebylo to tak, že by si mohl každý týden dopřát sprchu.

Cheryl nakonec přistoupila k Marcusovi a strhla mu pytel.

,,Je hezkej." Poznamenala Maria, již odlíčená a upravená.

Cheryl měla s Mariou trochu obtížnější vstah. Nechápete Cheryl špatně, byla to její kamarádka a měla ji ráda, ale její občasné chování netorelovala, flirtovala s jinými a zapletla se se špatným klukem.

Ale i Cheryl musela uznat, že Marcus byl hezej. Byla by velká lež, kdyby řekla že ne. Dokonce ji zajímalo, jak by vypadal čistý a oblečený v uniformě školy.

Jistě by vypadal lépe, možná by dokonce řekla, že sexy, protože měla slabost pro muže v obleku.

,,To je podhodnocení." Řekla Cheryl a ušklíbla se na chlapce, který se na ni zaměřil.

V jeho očích to byla bohyně. Štíhlá postava, nízký vzrůst. Její krásné zrzavé vlasy jí padaly přes ramena. Plné rty natřené rudou rtěnkou, nevinná tvář a hnědé oči, které ho zkoumaly.

Rozhodně dívka, která by stála za hřích.

,,Parádní matroš převlečenej za bezďáka." Řekl Billy a opřel si ruku o rameno Cheryl, která nad tím protočila očima a jeho ruku odstrčila.

Fyzický kontakt?

Minimální.

Neměla ráda, když někoho narušoval její osobní prostor. Nesnášela, když na ni někdo sahal. Z dětství si odnesla špatné zkušenosti, takže jediný, kdo se jí mohl dotknout, byl její bratr.

Killer (Deadly Class/Marcus Lopez Arguello)Kde žijí příběhy. Začni objevovat