payaslı ruleti

1.8K 56 13
                                    

Sadi eve geldikten sonra üstünü değiştirir ve Oturma Odasına girer. Tekli koltukta oturan Songülün karşısına oturduktan sonra biraz öne eğilir ve Bilgisayar'a uzun uzun bakan Kadın'a bakar.

"Senin canın bir şeye mi sıkkın?"

Songül dolu olan gözlerini bilgisayardan çeker ve karşısında oturan Sadi'ye bakar.

"Yoo."

"Ama ağlamışsın..."

Songül derin bir nefes verir.

"İşle ilgili canımı biraz sıktı da."

"İşle?"

Songül hafif bir şekilde kafasını sallar.
Sadi sorgulayıcı bakışlar atar Kadın'a.

"Ne o zaman?"

Songül yeniden bilgisayara bakar. Cesaretini topladıktan sonra Sadi'ye bakar yeniden.

"Eğer bana dürüstçe cevap vereceksen sana bir sorum var.Ama dürüstçe cevap vereceksen."

Sadi kaşlarını çatar.

"Verecek misin?"

"Geçmişimle ilgili mi?"

"Geçmişinle ilgili..."

"Songül geçmiş geçmişte kaldı."

Songül yutkunur.

"Kalmadı...Geçmişin herkesin hayatına bir Darbe vurdu gitti. Değil mi?"

Sadi anlamayan gözlerle kadına devam bakar.

"Ha Sadi?Soralım bakalım, eğer dürüstçe cevap vereceksen."

Songül bilgisayarı çevirir ve Sadi'ye nefret dolu bir bakış atıp ayağa kalkar.

"Bu benim Babamın araştırdığı son dosya.
Kırdal Lojistiğe yapılan baskında gözaltına alınanların listesi bu.Benim annem ve babam bu fotoğraf çekildikten bir hafta sonra Kaza süsü verilerek öldürüldü."

Songül sesinin tiremesine ve gözlerinin dolmasına engel olamadı.Sadi ise bakışlarını bilgisayardan çevirip Songüle bakar.

"Şimdi bak buna.Birini görebiliyor musun?
Tanıdık birini görebiliyor musun?"

Sadi bakışlarını Bilgisayara çevirir ve ona benzeyen adama bakar.

"Ben görüyorum..."

Songül belinde duran Silahı çıkarıp Sadiye doğrultur.

"Sadi Payaslı...Annemle Babamı sen mi öldürdün?Cevap Ver!"

"Ben öldürmedim Songül."

"Hıhı...dimi?"

"Sakin ol."

"Çok kolay dimi?Başına silah dayalıyken hayır' demek,hm?"

Sadi yavaşça ayağa kalkar ve Songülün karşısına dikilir ve hızlı bir hamle ile Songülün elinden silahı alıp söker.

"Sicilin yanar."

"Napıyorsun?"

Sadi kendi silahını alır sonra ise tüm mermileri boşaltıp içine sadece bir tane koyar ve namlunun ucunu kendi başına dayar.

"Sadi...Sadi napıyorsun?Bırak o silahı.
Bırak!"

"Songül Acarerk.."

"Sadi bırak gözünü seveyim...
Hadi bırak oturup konuşalım,Bırak!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

payaslı one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin