Hyunjin
Dün çocukları bir güzel yorduğumuz için bu sabah ikisinden önce kalkmıştım.
Odalarına gidip kapalı olan perdelerini ve camı açtıktan sonra sessizce odalarından ayrılıp kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim.
Bayan Kang artık çocuklar büyüdüğü ve yaşlılığı el vermediği için bizimle çalışamayacağını ve emekliliğe ayrılacağını söylemişti Jisung gitmeden önce,dün de işinde son günüydü ve sabahları aşağıya indiğimde onu göremeyecek olmak farklı hissettiriyordu.
Mutfağa girdim ve buzdolabından ihtiyacım olan malzemeleri çıkararak işe koyuldum.
Bugün Jisung geleceği için bebeklerimin moralini yüksek tutmalıydım.
İkisininde sevdiği şeylerden hazırlayıp bahçedeki masayı hazırladıktan sonra çalan telefonum ile eşofmanımın cebinden telefonumu çıkardım.
Seungmin arıyordu.
Cevapladım ve telefonu kulağıma götürdüm.
"Hyunjinie günaydın!" neşeli sesiyle gülümsedim.
"Günaydın."
"Sarang ve Minjun uyandı mı?"
"Dün çok yorulmuşlar hâlâ uyuyorlar."
"Tamam,biz yoldayız geliyoruz onu haber vermek için aradım."
"İnsan biraz erken haber verir,kahvaltıyı ona göre hazırlardım."
"Canım benim kahvaltıya gelmiyoruz,vakit geçirelim diye geliyoruz."
"Olsun,kim kim geliyorsunuz."
"Ben Felix ve Jeongin'le birlikteyim.Changbin'in bugün bir toplantısı olduğu için şirkete gitti sabah."
"Pazar günü neyin toplantısı acaba?"
"Bende çok kızdım ama acil dedi."
"Tamam neyse.Evde görüşürüz o zaman."
"Görüşürüz."
Telefonu kapattım ve cebime geri koydum.
İçeri gireceğim sırada koşa koşa yanıma gelen çocuklarla gülümsedim ve dizlerimin üzerine eğilerek kollarımı iki yana açtım.
İkiside kollarım arasına girip sarıldığında yanaklarına birer öpücük kondurdum ve kokularını içime çektim.
Sarang'ın çikolata,Minjun'un elma kokusu o kadar güzel bir uyum içindeydi ki burnuma her dolduğunda kendimi çok huzurlu ve sakin hissediyordum.
Sarang "Günaydın Baba." dediğinde Minjun da başını omzumdan kaldırdı ve "Günaydın." dedi.
"Hadi bakalım masaya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
family | hyunsung ✓
Fiksi Penggemar[omegaverse,mpreg] Hyunjin üçüncü bebeğine hamile olduğunu öğrenir ve eşi Jisung'a doğum gününde sürpriz yapar.