"i don't want to marry with a girl."

220 25 16
                                    

"hyunjin, hemen yanıma gel." telefonu açar açmaz selam sabah vermeden böyle bir emir duyan hyunjin yatağından kalktı ve babasının odasına doğru hızlı adımlarla yürüdü. 

kapının önüne geldiğinde bir iki defa tıkladı ve içeri girdi. "günaydın baba."

"dün neredeydin?" camın önünde oturarak kendisine bakan ihtiyar adam telefonunu kenara koydu ve sorar gözlerle oğluna bakmaya başladı. 

"şey.. wooyoung'la birlikte clubtaydık?" 

"peki ben sana ne demiştim? dün şirketten çıkınca sana'yla buluş ve düğün için hazırlıklara başlayın demiştim." hyunjin dudağını ısırdı gerginlikle. 

"ba-" ayağa kalktı ihtiyar.

"hyunjin sana defalarca bu evliliğin şirketimiz için önemli olduğunu anlattım. dikkatli davranman gerekiyordu. dün yapman gereken işi bugün yapacaksın." tam odadan çıkacakken hyunjin'in cümlesiyle durdu.

"bir kızla evlenmek istemiyorum." bir süre sessizlik oluştu. ardından şaşkınlıkla ve sinirle arkasını döndü adam.

"ne dedin sen?"

omzunu dikleştirdi ve arkasını dönüp babasıyla göz teması kurdu hyunjin. "duydun. bir kızla evlenmek istemiyorum."

"neden bahsediyorsun sen?! kendine gel hyunjin. tabii ki de kızla evleneceksin. başka neyle evlenmeyi düşünüyorsun? sana diyorum ki bu şirket için önemli."

"baba, ben eşcinselim. erkeklerden hoşlanıyorum. kızlardan hoşlanmıyorum. ne diyeyim penis seviyorum mu? anla işte. git niki'yi falan evlendir. istemiyorum. şirket için kendimi feda etmeyeceğim."

yaşlı adam oğluna koca bir tokat attı. "neyden bahsettiğinin farkında mısın!? ne demek eşcinselim! ne diyeceğiz, hwang şirketi olarak oğlumuzun eşcinsel olduğunu öğrendik, anlaşmamız iptal, mı diyeceğiz!? tabii ki de kendini feda edeceksin!"

yanağını tuttu ve dolu gözlerini babasına dikti. gözlerindeki siniri gören babası anlık korkmuştu ancak bunu göstermedi. "etmeyeceğim. anladın mı?"

ardından hızlı adımlarla odasına gitti. dolabının üstündeki koca valizi indirdi ve tüm kıyafetlerini gelişigüzel içine fırlattı sinirle. ardından salaş bir şeyler giydi. sırt çantasına cilt bakım ürünlerini, parfümünü, tarağını, kulaklığını, şarj aletini, diş fırçasını ve tokalarını koydu. ardından hızlı adımlarda evden çıktı ve arabasına bindi. 


~~

gecis bolumu olsun, uzun bolumunu yakinda atacagiö

23 ↬ hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin