-hafta 6-

5 0 0
                                    

konu: 7 ölümcül günahtan bir tanesini seçip onu bir karakter veya bir kişilik haline getirmek.

seçtiğim günah: öfke (medyaya karakterimin temsili bir görselini koydum.)

***

yedi ölümcül günah: öfke (latince: ıra, ingilizce: wrath)

ıra wrath, her zamanki gibi tüm görkemiyle tahtında oturmaktaydı. beline kadar uzanan alev kırmızısı saçları, saçlarından bir iki ton açık gözleri, soluk beyaz teninin üzerinde soğuktan morarmış gibi duran dolgun dudakları vardı. altlara doğru kırmızılaşan, göğüs dekoltesi kırmızı yakutlarla süslenmiş ihtişamlı siyah elbisesinin etekleri tahtının basamaklarından aşağı salınmaktaydı.

bir yandan yanında duran alevli meyve tabağından salkım salkım siyah üzümler yiyor, bir yandan da uzun petrol karası ojeli tırnaklarına bakıyordu. diğer 6 krallığa kıyasla ıra wrath'ın yönettiği krallık en iyilerdendi, katı bir disiplini vardı çünkü herkes ıra'dan korkuyordu, onun öfkesinden...

en ufak bir yanlış yaptığınızda kırmızı gözlerinde beliren ufak alevleri görebilirdiniz. saçları alev topuna döner, elbisesinin uçları da alev almaya başlardı ve o haldeyken size parmağını dokunduracak olursa küle dönerdiniz.

tabii bazen kendisini kontrol edemediği oluyor ve krallığı kıtlık dönemine girebiliyordu ancak kendisini kontrol edebildiği zamanlarda da bir o kadar zenginleşiyorlardı.

öfkesi tutkularına, romantik ve cinsel ilişkilerine de yansıyordu. birliktelikleri uzun sürmüyor, partnerlerini bir partnerden ziyade daha çok köle gibi kullanıp onlara fiziksel ve duygusal ızdıraplar çektirebiliyordu.

ailevi ilişkileri de iyi değildi, zamanında bu krallığın başına geçebilmek için babasıyla annesini öldürmüş, tahta geçtikten sonra da kardeşini idam ettirmişti. çocukluğundan kalma sevgisizlik ve hor görülmeyle içindeki ateşi körüklenmiş ve bu şekilde dışa vurmuştu.

sonuç olarak ıra wrath insan ilişkileri pek iyi olmayan, anlık veyahut birikmiş öfkesi ve istediğini elde etme arzusuyla önüne çıkabilecek her engeli yıkabilecek potansiyele sahip, arada bir tutkularına yenik düşen bir diktatördü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

miskin bir ayyaştan birkaç yazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin