güzel okumalar♡
●●●
8 Eylül 2023 Pazartesi
Sabahın erken saatlerinde açılan pastanede her zamanki gibi tatlı bir telaş mevcuttu. Jungkook pastanenin mutfağında bir yandan sabahtan beri uğraştığı pastanın son dokunuşlarını yapıyor diğer yandan da etraftaki çalışanların yaptıkları hataları söyleyip düzeltmelerini sağlıyordu.
Pastanın üzerine son olarak doğradığı çilekleri de yerleştirmiş ve sabahtan beri uğraştığı pastayı sonunda tamamlamıştı. Bugün yeğeninin doğum günüydü ve Jungkook ablasına pastayı kendisinin yapacağını söylemiş ve ablası kabul ettiğinde de ertesi gün hemen işe koyulmuştu. En sonunda pastayı kutusuna da koyduğunda şöyle bir etrafa göz attı ve herkesin işini güzelce yaptığını gördüğünde yüzüne o tatlı gülümsemesini yerleştirmiş ve önlüğünü çıkararak pasta kutusunu eline almıştı.
"Evet çocuklar! Ben şimdi çıkıyorum Yena buralar sana emanet bir şey olursa bozuşuruz ona göre. Neyse size kolay gelsin!" herkes onu onaylarken bir yandan da hem böyle tatlı ama kızgın konuşmasına gülüyorlardı. Jungkook da onlara gülerek eline pastanın kutusunu almış ve mutfaktan çıkmıştı. İçeride oturan müşterileri de kontrol ettikten sonra pastaneden dışarı çıktı.
Tam kaldırıma gelip karşıdan karşıya geçerken duyduğu korna sesiyle olduğu yerde donmuş kalmıştı. O sırada sol tarafından gelen araba her ne kadar frene basarak durmayı başarsa da çok hafif bir şekilde Jungkook'a çarpmış ve kendisiyle beraber elindeki pastanın yere düşmesine sebep olmuştu. Jungkook sonunda üzerindeki şoku attığında önce biraz ileride kutudan çıkmış ve yere dağılmış pastaya bakmış daha sonra da tam dibinde duran lüks arabaya çevirmişti bakışlarını.
Bakışları araba ve pasta arasında giderken, o sırada içeride tüm bu olanlara şahit olmuş garson Soobin koşarak Jungkook'un yanına gelmişti. "Hyung iyi misin?" endişeli bir şekilde sorduğunda Jungkook kafasıyla onaylamış ve tam yerinden kalkacakken bir anda sol ayak bileğine giren ani sancıyla acıyla inleyerek geri oturmak zorunda kalmıştı. Tüm bu yaşadıkları ve mahvolan pasta yüzünden gözleri dolarken bir anda ona doğru uzatılan esmer ve kemikli ellerle yavaşça kafasını kaldırmış ve karşısında takım elbise giyen ve ona mahcup gözlerle bakan kişiyle gözlerini buluşturmuştu.
Esmer adam kendine dolu dolu gözlerle bakan bu tatlı çocukla hafifçe gülümsemiş ve elini tutması için iyice ona yaklaştırmıştı. Jungkook sonunda elini, kendisininkine göre büyük esmer ele yerleştirmişti. Yine kendisi hafifçe çekerek ayağa kalkmaya çalışmış ama bir anda yediden acıyan bileği yüzünden inleyerek geri oturmak zorunda kalmıştı.
Esmer adam yüzünü buruşturarak inleyen bu güzel çocukla birlikte yere çökmüş ve "Bileğin mi burkuldu?" diye sormuştu. Jungkook onu kafasıyla onaylarken, esmer adam "Lütfen size yardım etmeme ve hastaneye götürmeme izin verin, hem en azından hatamı biraz olsun telafi etmiş olurum." diye ricada bulunmuştu. Jungkook birinin yardımı olmadan ayağa kalkamayacağını bildiği için, hem adamın bu nazik tavrı da hoşuna gitmişti, "Evet çok iyi olur." diye hafif utangaç bir tonda onaylamıştı onu.
"Bu arada ben Taehyung, Kim Taehyung siz bir anda karşıma çıkınca hemen duramadım. Özür dilerim." diye kendini tanıtma gereği duymuştu. Jungkook duyduğu isimle gözlerinin kocaman olduğunu hissederken aynı zamanda ağzı da kocaman açılmıştı. Bu yüzü fazla tanıdık gelen adamı şimdi hatırlamıştı.
Tanrım o Kim Taehyung'du. Hani şu tüm dünyada en iyi araba markası olarak bilinen ECC'nin sahibi olan Kim Taehyung.
Hakkında çok fazla söylenti olan bu adamla alakalı en çok konuşulan ise yönelimiydi. Neredeyse bir yıl önce herhangi birinin attığı bir lâf sonucu büyüyen bu olayın sonunda Kim Taehyung kameraların karşısına çıkarak eşcinsel olduğunu açıklamış ve kimse de ona bir şey diyememişti. Jungkook en çokta o zaman hayran olmuştu Kim Taehyung'a , bu kadar kendine güvenmesi ve korkusuz olması çok havalı bir şeydi ona göre. Çünkü böyle bir ülkede yaşarken ve dünya çapında bu kadar ünlü biriyken hiç korkmadan yönelimini tüm dünyaya duyurmak çok fazla cesaret isteyen bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry Cake ~ Taekook
Fanfic"Ah sevgilim, şehrin tüm ışıkları asla senin gözlerin kadar parlayamaz." #taekook #minific