Güzel okumalarrrr♡♡
●●●
Aradan geçen bir haftada ikili birkaç kez daha buluşmuş ve birbirlerini iyice tanımışlardı. Bu sırda ise ikisi de artık duygularından emindi ve en kısa sürede birbirlerine açılmayı düşünüyorlardı. Taehyung'a göre ise o gün bu gündü.
Sabah içindeki heyecanla beraber alarmdan erken uyanmıştı. Planına göre bugün erkenden girmesi gereken bir toplantısı vardı ve ondan sonra günü tamamen boştu. O yüzden yatmadan önce Jungkookla konuşmuş ve bugün buluşmak istediğini ona çok güzel bir süpriz hazırladığını söylemişti. Her ne kadar tavşan yüzlü çocuk türlü sevimlilikler yaparak süprizi öğrenmeye çalışsa da Taehyung kendine engel olmuş ve söylememeyi başarmıştı.
Şimdi ise erkenden uyandığı için yatakta boş boş yatıyor ve içindeki heyecanla camla kaplı tavandan gökyüzünü izliyordu. Öylece ne kadar durdu bilmiyordu ama en sonunda çalan alarmla yerinden kalktı ve banyoya doğru yöneldi. Kısa bir duşun ardından mutfağa inmiş ve her sabah iyice kendine gelmek için, her ne kadar pek sevmese de, içtiği filtre kahvesini hazırlamıştı.
Kahvesini içerkerken bugünün haberlerine bir göz attı. Kahvesi bittikten sonra giyinme odasına giderek hızla takımını giymiş ve telefonuyla arabasının anahtarını alarak evden çıkmıştı.
Arabaya bindikten sonra daha çalıştırmadan Jungkook'a onu kaçta alacağını mesaj atmış, daha sonra arabayı çalıştırarak şirkete doğru yola çıkmıştı.
+++
Jungkook evinin bahçesindeki renkli renkli menekşeleri sularken, bir yandan da kendine kendine daha sabah dinlediği ve melodisi hoşuna giden şarkıyı mırıldanıyordu.
Hava ılık bir ilkbahar günüydü ve güneşin hafif sıcaklığı, çiçeklerin etrafa dağılmış o mis gibi kokusu insanın içinin huzurla dolmasını sağlıyordu.
Jungkook böyle bir günde erkenden uyanmış ve kahvaltısını yaptıktan sonra iki gündür pastanenin yoğunluğundan dolayı ilgilenmediği menekşeleriyle ilgilenmişti.
"Evet!!Benim biricik çiçeklerim güzelce beslendiler bakalım. Üzgünüm bebeklerim, iki gündür yoğun olduğumdan sizinle pek ilgilenemedim ama bunu telafi edeceğime emin olabilirsiniz. Hem ben sizi çok seviyorum."
Çiçeklerle muhabbeti bittikten sonra yavaşça ayağa kalktı ve elindeki sulama kabıyla beraber içeri geçti.
Saat neredeyse öğlen olmuştu. Bir kaç saat içinde Taehyung onu almaya geleceği için hazırlanmaya başlamalıyım diye düşündü ve duşunu almak için üst katta bulunan banyoya yöneldi. Banyoya girdikten sonra hızlıca üstünü çıkarmış ve neredeyse kaynar dereceye yakın bir şekilde ayarladığı suyla güzel bir duş almıştı.
Duştan çıkıp üstüne bornozunu giydikten sonra lavabonun önüne gelmiş ayanada bir kaç saniye kendini izlemişti. Aşırı sıcak suda yıkandığı için yanakları ve kulakları iyice kızarmıştı. Bu sırada yanağında ve anlında çıkmaya başlayan siviceler dikkatini çektiğinde hızlıca aynanın yanına monte edilmiş dolabı açtı ve içinden sivilceleri için kullandığı kremi çıkararak sivilce çıkmaya başlayan yerlere güzelce sürdü.
Birkaç yüz bakım kremi ve el kremini de sürdükten sonra işi bittiği için banyodan ayrıldı. Bu seferki durağı odası olurken, odaya girdikten sonra direkt sağ tarafta bulunan aynı evin diğer eşyaları gibi pastel renklerdeki gömme giyinme dolabına yönelmişti. Dolabı açtıktan sonra, önce bir kıyafetlerine gelişi güzel bir göz gezdirmiş daha sonra koyu mavi saten gömlekle bacaklarını iyice saracağından emin olduğu bir deri pantolon çıkarmıştı. Hemen alt tarafta bulunan çekmeceden de aynı gömleği gibi koyu mavi üzerinde siyah çizgileri olan saten kumaştan uzun bir fular almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry Cake ~ Taekook
Fanfic"Ah sevgilim, şehrin tüm ışıkları asla senin gözlerin kadar parlayamaz." #taekook #minific