CH - 1

269 20 1
                                    

??? : Heyy ka nau duhtak khua a var tawh ania tho tawh rawh le.

Y/n : Minute 10 vel ka mu leh lawk thei angem?

??? : A teuhlo mai titeh i tlai palh anga sin.

Y/n : Reilo te chiah...

??? : Nilo e i titeh tho rawh le..

Y/n : Naaa ninawm eee nangchu ka u

Chibai vek ule,ka hming chu Lee Y/n a ni a chuan hei hi ka hmangaih em em ka u duhtak mai Lee Heeseung ani...Ni e a hmeltha ani ka u hi chu chuvang ania kan school a hmeichhia te hian min biak that em em.....Kan nu leh pa ten hna thil avang in LA ah kum 5 kalta a tang khan min awmbo san tawh a,ka u nen hian kan khawsa dun ani...

Y/n : Oppa i thawhna rei tawh em...Ehee sawmi te pahnih bawk chu...

Heeseung : La muttir mai mai hrih rawh nizan lam ah an mengrei deuh a..

Y/n : Ho lutuk....Heyy nang ni kha tho tawh rawh u zing ani tawh ania keipawh ka thawh deih tawh hi.....

Jaehyuk : Y/n ka mutna a la reilo teh mai ania aw min mutthilh tir lawk rawh.

Jay : Heeseung i nau hian min tibuai ania ka sam ah min kek ana lutuk..

Sunghoon : Y/n reilo te ka la muthei angem?

Y/n : Ahaww Su-Sunghoon Oppa i awm ve alaw?

Sunghoon : Reilo te chiah aw?

Y/n : Aw-awlee.....

Ani hi ka piantirh a ta ka crush neihve chhun ani a mahse engtin nge min ngaihve lam chu ka hre hauhlo,a thianpa nauin a star tihchu hria selang chuan.....😞

Heeseung : Y/n Hei aw i breakfast tur.

Y/n : Awlee kalo kal.

Time skip*

Rei : Good Morning my bestfriend

Y/n : Good morning

Rei : Vawiin chu kan tlai dawnlo anih hmel khawp mai tiraw.

Y/n : Chuchu lawm..Ka mask rawng hi nalh i ti em?

Rei : Dik tak chuan school ah hian i hmeltak la hmulo hi an tam ngawt ang ka ring....kei leh i u bak chuan...I hmeltha tho sia tinge a?

Y/n : Tiang a ka awm hian nuam ka ti zawk alawm,hmani khan kan class ami Youngjo kha i hria em?

Rei : Kim Youngjo maw i tih a?

Y/n : Aw kha kha mask vuah lovin dawr ah ka kal a min hre miahlo ka number min dil alawm.

Rei : Kha kha nimai dawn sin mawhhh Khawngaih takin i mask chu vuah tawhlo teh..

Y/n : Ka theilo alawmmm.....

Boy 1 : Kan school Princess alo kal ania.

Y/n : Chu Wonwon pawh alo kal leh tawh anih dawn chu...

Rei : Vanlal zei i maw i tih a?

Girl 1 : Hmani a a ball avawm dan kha inlo hmu em ka ei thlawt lo.

Girl 2 : In post chiah hi a thiam a.

Girl 3 : Gaeul hi hmeltha ka ti deih zawk asin kei chuan.

Girl 4 : Mahse Wonyoung chu kan tluk chuang silo anih hi....

---

Class tan hma chuan playground a kal ka ngaih avang in class atang chuan ka chhuak a,ka kal lam ah chuan ka mask hrui chu a rawn chat thut mai mahse,vanngeihthlak takin a spare kalo keng hlauh.Thlak tum a ka lakkan dawn mek lai chuan ka mask chu thli in a chhem Len avang in ka va chhar leh hnuhnawh a.Mask chu tu emaw hma ah tak a tla tih ka hailo Chiang alawm,ka la tur chu ani chuan minlo chhar sak a.

She Makes My Heart Flutter (Mizo) Haruto ff MizoWhere stories live. Discover now