??? : Ilo dam thin maw duhtak
Y/n : Pa!!!
Dongwook : khawnge ilo kal deih a?
Y/n : Eheee engtik ah nge inlo thlen a?
Dongwook : Nichin deuh mai khan surprise cheu ka tum a mahse ilo chhuak bo deih sia i u chauh alawm awm alawm.
Heeseung : Birthday lawm na ah a kal anih kha vaw rawh u hmawlh ka rawn la ange..😆
Y/n : Heyy nangma phalna thlap in ka kal kha aw.
Heeseung : Awi awi awi Y/n dawt sawithin lo la😏😆
Dongwook : Inu chu a rawn kal ve hmanlo anih kha keipawh ni hmuh bak ka awm hman kher lovang.
Y/n : Pa tak a ilo kal ro ro pheikhawk thar min lei rawh aw ka trainers saw a a tha tawh lo hlawm lutuk ania.
Heeseung : Tih bik ah te chuan Motor Bike ka duh ve tho alawm ka pawisa lovin i pawisa in min lei ve rawh.
Dongwook : Ka rawn thleng ve chiah a lei tur in sawi nghal amaw??
Y/n : E chuan pa a dang te pawh a la ngai ania aw i chal kha dawm nghal ringawt suh.
Heeseung : Yn i sawi hnem tawh ka sawi ve leh hun.
Dongwook : Ka fate hian min ngai tur ah kalo ngai a ka pawisa chauh hi anih hi inlo ngaih chu ni😆
Zanin zet chu ka hun tawn tawh ah chuan ka hlim ve ber hun ani ve ngei ang.Zan ka mut dawn chuan ka phone chu ka bih leh hram a mut tum meuh tawh kha Haruto message a rawn awm avang in ka khum tang chuan ka thuchhuak leh nghal hnawk.
Haruto : I mu tawh ami Y/n?
Y/n : Mu love tinge?
Haruto : Naktuk atang school
ka rawn kal leh tawh dawn a min lo nghak ang cheY/n : Aw aw aw a tha rawn kallo veih teh aw i chaklo tawh ngawt ang hre rawh.
Haruto : 🤣🤣 Lutuk mai chuan mu tawh rawh tlai tawh emai.
Y/n : Aw ka mu dawn chiah muttui.
Ka tihdan vel chu ka zaidam thut vel tenawm reuh eee enge maw ka hriat chu le.Kei hian Haruto hi ka atchilh takzet tawh anih hi naaaaa tinge tinge ??
Next day*
Bus stand ah chuan Haruto lo kal hun chu kalo nghak a ka hnung lam atang a ka hming a minlo koh chuan Haruto anih beisei in ka hawilet vat mahse Sunghoon zawk ani.
Y/n : Hetah enge i tih a?
Sunghoon : Tinge Bus ah ka chuang dawn anih hi.
Y/n : Mahse Bus ah i chuang ngai si lova.
Sunghoon : Hmmpphh enge a chhan ni ang aw?I rual in ka kal chak alawm.
Y/n : Keimah maw(Sunghoon oppa awmdan hi tunlai chu a mak riau mai ka ti)
Sunghoon : Bus alo thlen hi lut ila.
Y/n : Mi nghah ka nei a(ka han lawi let leh pawh a Haruto ka la hmuhloh avang chuan ka hmanhmawh ru tawh hle a tun ah ka kallo anih chuan ka tlai ngei dawn si)
Sunghoon : Yn kal ang enge i ngaihtuah kan tlai mai dawn asin.
Y/n : Awh aw kalo kal lut mai rawh.
YOU ARE READING
She Makes My Heart Flutter (Mizo) Haruto ff Mizo
FanfictionKa kut hi vuan in ka rual in i hringnun hi hman i zuam angem?