Ch-2

72 11 2
                                    

Haruto : Tinge thil hi i ei reng mai le..

Junghwan : I hrelo em ni hei hi doughnut anih hi doughnut 🍩...

Haruto : Chupawh chu nise...

Junghwan : 1 chiah a awm tawh..

Minhee : Vawiin kha kan bul a rawn thu nu kha School Princess anih thu ka hria a....Jang Yiyoung em ni kha?

Asahi : Jang Wonyoung alawm Jang Wonyoung..

Minhee : Yi emaw Won emaw pawh nise eng ho lutuk ka ngaihven tehchiam love,chutia a that vakna sawitur ka hrelo.

Junghwan : Chu ai chuan kan class a hmeichhe awmve tho pakhat khan a mask a phelh ngailoh thu an sawi ka hria nia aw..

Junghwan : An tibuai thin a ni thei angem?

Asahi : Emaw a hmel a thalo pawh ani maithei ani.

Haruto : Engtin nge chu chu i hriat i hmu tawh reng reng em ni a hmel pawh.

Minhee : Heyyy nang hi tinge chunu chu iva tan ve a.

Haruto : Chutiang anilo.(Haruto chuan dawhkan a doughnut chu ban in a ei a)

Junghwan : Hyung!! Engthil nge i tih kha?

Haruto : Engthil nge ka tih...Ahhhh sorry Junghwan naktuk ah a dang ka lei leh mai ang che....

---

Teacher : Kan lut tan tirh chauh tih ka hria a mahse hunrei ka awmpui hman dawnloh cheu avang in in tihhlimna hun hman tha in ka hria a.Enge in ngaihdan?

Yujin : Keichuan tha ka ti Zirtirtu.

Baekseung : Keipawh ka pawmpui e.

??? : Keipawh

??? : Keipawh

Teacher : Anih chuan tunkar tawp lam ah tih kan tum anga atha em?

Students : Awww......

Rei : Y/n ka kal theih ka ringlo e keichu.

Y/n : Tinge a?

Rei : Naktuk atang hian Busan ah ka pi damlo awmpui ka ngai dawn a.

Y/n : I cham rei angem?

Rei : Kar khat vel a awh ang ka ring

Y/n : Anih chuan min ngaihtuah duh reng reng suh...

----

Ruah a sur avang in ka Bus chan pawh chu ka nghak rei duh khawp mai.Car lo tlan chuan ka hma a tui chu rawn chil in min per dawn tih tak ah chuan ka hnunglam a tang hian mi hian min rawn pawtlet thut mai a...
Haruto ani.

Y/n : Ka lawm e..

Haruto : A pawilo..

Y/n : I huh vek anih kha.

Haruto : A pawilo..

Y/n : Keimah vang vek ani

Haruto : A pawilo ka-

Y/n : A pawilo chu enge i tih sek a,a pawi ka tia lawm keiman...Lo kal teh..

Pawt let dawr in ka rawmawl chuan a thawmhnaw chu a zualpui ka tihfai sak a.

She Makes My Heart Flutter (Mizo) Haruto ff MizoWhere stories live. Discover now