Corridor a ka kal lai chuan tum luih tih hriat tak a ka kalna zawn tur a a ke a rawn dah a vang chuan ka in pal tlu a.Ka tluk chian em avang chuan chulai hmun a awm te mit chu ka chung ah a fu thup a ni ber.
Yn : Enge i buaina?
Wonyoung : Ohhh I'm so sorry 😔 ka lo hmulo che alawm.
Yn : Min fiam em ni?
Wonyoung : Fiam a tu?Nangmah hi maw? a teuhlo mai eng ah nge ka fiam ngawt ang che nga.
Ka thinrim em vang chuan chulai hmun atang chuan kalsawn ka han tum a mahse kalsawn ka han tum chu chhuat ah chuan ka tlu leh ta thuai mai.Ka ke chu ka tina tih ka hailo chiang alawm.
Wonyoung : Awhaww i tho thei nange a van pawi.
Leeseo : Khawngaihthlak
Wonyoung : Kha kha ka hnar i tih thi man anih kha
A thil sawi avang chuan ka meng rum tawh khawp mai thawh ka han tum a ka tho hleithei silo.
Yn : Ka thil tih kha ka ngaihtuah a inchhirna ka nei hauh lo mai i phu tawk chiah i hmu kalo tia sin
Wonyoung : Eng thu maw i sawi a?
Thinrim viau e ti lo chuan chu hmun lah chu ka kalsan thei der mai silo
Wonyoung : I tho thei nange kha tu in nge kaitho ta ang che?
Chutia a sawi lai tak mai chuan mipa pakhat hian min pawn in chulai ami te mit hmuh lai reng chuan nurseroom ah chuan min pawm lut a.
Yn : Nangmaw?
Haruto : I tha em?(a hmel ah chuan ti tak tih a hriat tak zet ani)
Yn : Aw ka tha
Haruto : I ke tihloh hi na dang Ila nei em?
Yn : Aih-aih neilo ka tha
Wonyoung : Oppa nang maw ka rual in lunch i ei duh angem? Kan thutna tur ka lo hauh dawn ania..(a mah ngei ani tih tifiah leh zual tur chuan kan monster princess i chuan Haruto kut chu a rawn chelh a)
Haruto : Min thlah rawh.
Wonyoung : Maw-maw?
Haruto : I kut bawlhhlawh tak khan min khawih tawh ngai suh..
Wonyoung : Ha-Haruto!!
Haruto : Kei min khawih thei tu awmchhun chu Y/n chauh ani,chutiang a mi ti ve thei tur chuan hlutna i nei velo...
Y/n : !!!
A thil sawi chu mak ti viau mah ila zawhna ka zawt thei lo a chhan chu a hmel ah chuan thinrimna leh tih tak na ka hmu tlat ani.Tiang em em hian Haruto thinrim lai hi ka la hmu ngai hauh lo.Ka kal theih tur tu ka sawi chung pawh chuan ani chuan min pawm lui ta thova.
??? : Nangpawn Y/n hi ilo duh reng amaw?
Time skip*
Kha ting thil a sawi hnu kha chuan Haruto nen kan inkar awm dan chu a lai takzet.Ani hian min duh nge ni anga?Nilo nilo nilo enge maw ka ngaihtuah le ani hian kei ang hi mi duh ang maw?A theihloh e theihloh Y/n in ngaihtuah harh rawh,a thian i nia midang in an tihbuai vang mai mai che in a chhan che ni chu chu nimai a bak a awmlo...
Haruto : Enge i ngaihtuah ?
Yn : Engmah ka ngaihtuah lo ngaihtuah tur pawh ka hrelo,e-enge ka ngaihtuah vak anga?
Haruto : Nang hi i damlo em ni tinge kha tia i tawng a?
Y/n : Engtin nge ka tawng a naaa ninawm lutuk mai ka kal deih dawn,i maksak emai.
YOU ARE READING
She Makes My Heart Flutter (Mizo) Haruto ff Mizo
FanfictionKa kut hi vuan in ka rual in i hringnun hi hman i zuam angem?