Nimin thil thleng avang khan ka u chuan keimah chauh a ka awm a phallo ani ber class a ka awmlai tihloh ah chuan ka kalna hmun apiang ah min zui zel mai si.Han tlanchhiatsan chi ni in ka hre bawk silo.
Y/n : Oppa kal tawh rawh tiang te chuan rilru hahdam deuh in ka awm thei nang.
Heeseung : I u hi min ning em ni?
Y/n : Aih-aih chutiang anilo en la saw mi in ka kalna apiang ah min enzui zel saw min zuitlat avang hian.
Heeseung : An ni sawn an tibuai ve thin che em?
Y/n : Ti buailo hriat pawh ka hre ngailo.
Heeseung : Tikhan kal zel rawh i ril atam reng reng em?A tam chuan ka va laksak ang che-
Y/n : A ngai hleinem min ngaihtuah lutuk suh ngaihtuah ngai ka ni hlei nem khatia i tih zel chuan ka pangchang vek dawn asin,engtin nge ngaihzawng pawh ka neih theih anga.
Heeseung : Ngaihzawnga?Nanghi duh I nei anilo maw?
Y/n : Tunge ti ka neilo reng reng ngaihtuah pawh ka ngaihtuah ngailo,duhtur pawh ka hre hlei nem naaaaa nge chutiang min zawh a(ka zak lutuk chu classroom lam pan chuan hmanhmawh takin ka kal zui hlawk hlawk a)
Heeseung : Hey y/n minlo nghak teh tumaw i bialpa chu?(A nau chu umzui chung chuan a fiam zui bawrh bawrh a)
Y/n : Ka neilo ka tih chu i hre sual aniang naaaaaa.
Heeseung : Min hrilh teh tumaw😆😆
Vawiin pawh Haruto chuan class a rawn kal lo leh tawh a.Engvang nge maw ni tehhrep ni a awmloh avang chuan ka thinrim tun a ni ber.
Y/n : Alo kal loh tur thu te chu min hrilh ve theilo amaw ni.Enga tinge engmah tih ka phurloh em em ni?
Rei : Hey Sweetie i va lungngaih hmel ve a?
Y/n : I thiannu hian chakna ka mamawh anih hi.
Rei : Haruto vang em ni?
Ti a min zawh chuan ka lu chu kalo bu nghut.
Rei : Party na ah I kal dawn ani lawm ni I hmu thei ang chu.
y/n : Ni e I ti dikchiah party na ah chuan a awm ngei tur ani.Mahse,engvang a tia awm hi nge maw ka nih le?
Rei : Ka hmuhdan chuan Sunghoon ni lovin Haruto hi I duh chu ni in ka hria.
Y/n : Chuti chuan i ring ve tho a maw?
Rei : Teh reng mai
Wonyoung : Engmaw in sawi a tu in maw Haruto chu duh a?
Y/n : Ilo buaina tur a awm lo
Wonyoung : Ti chiah hi nge maw i nih le Lee Y/n Ilo inthup thei hle mai hmani lawk a I hmel I ti lang a chuan nimin mai ah Heeseung nau I ni tih kan hre leh zel chu nia,ilo ropui khawp mai a hei lo pawh hi nihna dang ila nei hial lo maw?
Y/n : Tinge I hlau em ni?
Wonyoung : Engtin Maw-maw?
Y/n : A landan chuan kan princess hian min hlau anih hmel.Tinge i nihna ka chhuhsak che i hlau em ni?
Wonyoung : Nang hian min el phak I ring em ni?
Y/n : Ka el pha der tawh che chu anih hi hetiang a kalo awm ve ringawt pawh I hlauh em em dan ah.
Wonyoung : Nang hi-
Rei : I duh tawk thei tawh em engvang in nge helai hmun ah i rawn bengchhen chiam chiam a?
Wonyoung : Nang pawh chuan min hmuhniam em ni a?
Yujin : Duhtawk tawh rawh u teacher alo kal ania.
Wonyoung : Hreptak che hian
YOU ARE READING
She Makes My Heart Flutter (Mizo) Haruto ff Mizo
FanfikceKa kut hi vuan in ka rual in i hringnun hi hman i zuam angem?