*jungkook*
მამამისიმა ეს გოგონა ჯონგინს მიჰყიდა?
ამ აზრმა მოიცვა მთელი ჩემი გონება,შევშფოთდი.ვცდილობ უფრო მეტი რამ მოვისმინო მათი საუბრიდან მაგრამ იუნა დაბრუნდა, მე კი ისევ იმ გოგონას გავხედე რომლის მომავალსაც მამამისი ანგრევს.წამით დავაიგნკრე მომღიმარი იუნა, მხოლოდ ამ გოგონას მოძრაობებს ვაკვირსებოდი,გოგონა ჯონგინს უყურებდა მაგრამ როდესაც ჩემი მზერა იგრძნო გამომხედა.ინტენსიური თვალის კონტაქტი გვქონდა რომწლიც იუნამ შეგვაწყვეტინა.მოიწია და მაკოცა,მის ტუჩებს უცნაური გემო აქვს,ცოტა ხანი დამჭირდა პასუხის დასაბრუნებლად,ჩემი გონება მხოლოდ იმ გოგოზე ფიქრობდა,წამით მომინდა იუნას ადგილას ის ყოფილოყო.მან ჩემზე ძალიან დიდი გავლენა მოახდინა.
მან იცის იმის შესახებ რასაც მისი მშობლები უპირებენ? შესაძლოა მას სჯეროდა,რომ ჯონგინი სინამდვილეში მისით დაინტერესებული იყო,მაგრამ ნებისმიერი მამაკაცი მიხვდება რომ ჯონგინს მასთან მხოლოდ სექსი სურს.არცმიკვირს ის სხეული რომელიც მას აქვს შეუძლებელია მისი შიშველი ხილვა არმოგინდეს,ჯონგუკ დამშვიდდი,რეალობას მაშინდავუბრუნდი როდესაც იუნას ხელი ვიგრძენი ხელზე,მას სურს რომ ჩემი მთელი ყურადღება მასზე იყოს გამახვილებული.
მე-როგორ დამაჯილდოვებ როდესაც ამ ყელსაბამს მივიღებ?
იუნა-რას ისურვებ ჯეონ?
მიპასუხა მლირტ ნარევი ხმით,
მე-იცი
თუჩის კუთხე ჩავტეხე და ყურის ბიბილოზე ნაზად ვაკოცე,რამაც მისინასიამოვნები კვნესა გამოიწვია,ამას კი ჩვენ უკან მჯომი გოგოს რეაქციაც მოყვა.
-eww
წამოიყვირა ოდნავ ხმამაღლა რამაც კისი მშობლების გაკვირვება გამოიწვია,შემდეგ კი თავის გამართლება დაიწყო.
ეჰჰ ძვირფასო რომ იცოდე ჯონგინი რეებს ფიქფობს უარესო რეაქციაც გექნებოდა.
*Maria*
ჯონგინმა ჩაიცინა,მშობლებმა კი მხრები აიჩეჩეს.ყველამ სცენას გავხედეთ,სადაც სამკაულები წარადგინეს.პირველის ღირებულება 20000$იდან 50000$მდე იყო.
ნამდვილად არარის ძვირი,და როგორც ყველასთვის მოსალოდნელი იყო ბოლო სამკაული"შეუდარებელი" საწყისი150000$ მაიც დაჯდება,წარმოდგენა არმაქვს როგორ მივიღებთ ამ ყელსაბამს.მშობლები მშვიდად გამოიყურებკდნენ,ისეთი წარმოდგენანჰქობდათ თითქოს უკვე მოიგეს ბრძოლა,რომელიც არც კი დაწყებულა.მათ გონიათ რომ სანერვიულო არაფერი აქვთ რადგან ჯონგინი ყველაფერს გააკეთებსბიმისთვის რომ ეს ყელსაბამი ჩვენი გახდეს.გავიდა დრო და ბოლო სამკაული იყო საზოგადოებისთვის ნაჩვენები,
"შეუდარებელი"
ყველა ტაშს უკრავს.
-ქალბატონებო და ბატონებო, ბოლო და ყველაზე ძვირფასი სამკაული,შეუდარებელი დაიწყეთ აუქციონი მინიმალური ფასი 60000$ .
ჯეონმა,ჯონგინმა და სხვა მამაკაცებმააწიეს ხელები.
-ფას ცზრდით 80000$-მდე.
2 ხელუ ჩამოვარდა ეს იქნება მკაცრი ბრძოლა.უკვე მე-6 იყო ფასი გაიზარდა და 180000$ მიაღწია.
მეგონა ჯონგინი ხელს დაწევდა მაგრამ მან ეს არგააკეთა,მას ნამდვილად სურს ამ ყელსაბამის ჩემთვის გადმოცემა?-ვხედავ რომ მხოლოდ 2 ხელია აწეული,რაც იმას ნიშნავს რომ მხოლოდ 2 მყიდვეკი გვყავს,ჩვენ ახლა დაძაბული ბრძოლა გველის.
მშობლები ცოტა დაიძაბნენ,თუ ამ სამკაულს ჯონგინი მე მომცემს,მე ჩემს მშობლებს უნდ აგადავცე რადგან ეს მათთვის ძალიან მნიშვენოვანია,მე ეს არმინდა არმინდა ჯონგინს ვეკუთვნოდე.
თავი ჯეონის მიმართულებით გავატრიალე,ვცდილობ მივახვედო რომ მას ვუყურებ,საბედნიეროდ ამან გაამართლა და გამომხედა,ყურადღებით მიყურებს.
-გთხოვ
ჩურჩულით ვთქვი რომ ჩემი საიბარი მის გარდა არავის გაეგო.
-გთხოვ,აიღე ეს ყელსაბამივედრებით ვუთხარი,მისგან კი თბილიბღიმილი მივიღე და თვალის დახამხამება, რაც ნიშნავდა
"ნუ ინერვიულებ,მე დაგიცავ"
და ასე დაიწყო ყველაფერი.
YOU ARE READING
ყელსაბამი{მიმდინარე}
Fanficთუ ვინმე გეტყვით, რომ იმ ღამეს შენმა მშობლებმა შენი გაყიდვა გადაწყვიტეს, არ რ დაიჯერებ ამას, ვერ იჯერებდი როგორ შეიძლება საკუთარმა მშობლებმა ასე გაგწირონ. მაგრამ ყველაფერი შეიცვლება როცა შეხვდები ჯონგუკს, ვინც შენში განსაკუთრებული ადამიანი დაინახა.