"Gun.............."
"စားပြဲခုံေဘးမွာ လဲက်ေနေသာ Gunေပါက္စ"
"ကေလး Gun Gunေပါက္စ ကိုယ့္ကိုမေနာက္ပါနဲ႕ကြာ ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ကြာ ကိုယ္မွားပါတယ္"
အဲ့အခ်ိန္ အိမ္ထဲဝင္လာေတာ့ Tayနဲ႕Bright
"Off Gunဘာျဖစ္တာလဲ ေဟ့ေရာင္ gunဘာျဖစ္တာလဲလို႔"
"Tayေနာက္မွေမး အခုအရင္Gunကိုေဆး႐ုံပို႔ၾကရေအာင္"
"Off Gunကိုေပြ႕ခဲ့ငါတို႔ေဆး႐ုံကိုသြားၾကရေအာင္ ဘာမွမျဖစ္ေလာက္ပါဘူး"
"က်စ္ ဘာလို႔ကားေတြရႉပ္ေနတာလဲကြာ Brightအကုန္ေက်ာ္တတ္ကြာ မရရင္အကုန္တိုက္ပစ္ခဲ့ ၿပီးမွအဘိုးတို႔ရွင္းၾကလိမ့္မယ္ Gunကအေရးႀကီးတယ္"
"ငလူး အခုမွGunကအေရးႀကီးတယ္လာလုပ္ေနတယ္ ၿပီးမွမင္းနဲ႕စာရင္းရွင္းမယ္ေဟ့ေကာင္"
"လူနာရွင္ေတြအျပင္ေနခဲ့ေပးပါ အထဲကိုလိုက္လို႔မရပါဘူး"
"ငါကဘာလို႔မရရမွာလဲ ဒီေဆး႐ုံပိုက္ရွင္ရဲ႕ေျမး ၿပီးေတာ့အခုလူနာက ငါ့လူ"
"ဟုတ္ ဟုတ္ကဲ့"
"Offအျပင္မွာေနခဲ့ ျဖစ္စဥ္အကုန္ေျပာ"
Offလဲအကုန္ျပန္ေျပာျပလိုက္ေကာ....
"ခြပ္.."
"ေခြးေကာင္ မင္းအသိဉာဏ္မရွိဘူးလားဟမ္ gunနဲ႕မတည့္တာကိုမသိတာလဲမဟုတ္ဘူး မင္းကမိန္းမတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ မင္းကိုဂ႐ုစိုက္လြန္းတဲ့သူကိုထားခဲ့တဲ့အျပင္ မတည့္တာကိုပါ စားခိုင္းတယ္ ေခြးေကာင္ လီး......."
"ငါ ငါမွားမွန္းသိပါၿပီ သူ သူသက္သာလာတဲ့အခ်ိန္ငါဒူးေထာက္ ေတာင္းပန္မွာပါကြာ"
"သူမသက္သာရင္ေကာ.........."
Tay.....!!!!!!
"ေမေဘးႏွစ္ေကာင္ရယ္ ေျဖးေျဖးေအာ္စမ္းပါ လန႔္ေတာင္သြားတယ္ ခ်ီးတဲ့မွဘဲ"
"လူနာရွင္ လူနာရွင္"
"စိုးရိမ္စရာမရွိေတာ့ပါဘူး ဒီလိုမၾကာခနေတာ့မျဖစ္ေစနဲ႕ေပါ့ အသက္အႏၱရာယ္ထိခိုက္မယ္ၾကာရင္ အခုလဲအေရာက္ျမန္လို႔ေပါ့"
"ဟုတ္ကဲ့ဗ် ကြၽန္ေတာ္တို႔ လူနာကိုေတြ႕လို႔ရၿပီလား"
"ရပါၿပီ လူနာေတာ့သတိမရပါေသးဘူး ခနေနေလာက္မွသတိရပါလိမ့္မယ္"
YOU ARE READING
Love For Subtle Shimmer(သိမ်မွေ့တောက်ပသော ချစ်မြတ်နိုးရသူ)
RomanceTayNew💙 OffGun💚 SingtoKrist🧡 BrightWin ❤️