«Ίντα ΄γινε Βασιλικούλα; Μας καμώνεσαι και την γραμματιζούμενη;», την κονόγιαρε αγριεμένος ο Στεφανής που δεν έχανε ευκαιρία να την παίζει.
Πάντοτε αγριεμένος ήσαν ακόμη και όταν την χαιρετούσε.
Πως γινόταν αυτό; Γιάντα γινόταν;
Γροικούσε τον ήχο που έκαμαν οι ρόδες τση κούρσας στον χωμάτινο δρόμο σε μια διόλου ζηλευτή αρμονία με τη γκρίνια του Στεφανή για κάμποση ώρα μέχρι να συναντηθούν οι χέρες της στη μεγάλη μπροστινή τσέπη του φορέματος της. Στο μέρος που συνήθως αποθήκευε πανιά για καθάρισμα ή υλικά για ζύμωμα και γλυκίσματα -ήσαν ένας έξυπνος τρόπος να εξοικονομεί χρόνο τούτες οι μεγάλες φαρδιές τσέπες- βρήκε πράμα ορθογώνιο και σκληρό.
Τότε συνειδητοποίησε πως μες στη φούρια τση να φύγει μακριά του είχε χώσει εκειά την Ερωφίλη!
Το σώμα τση παρέμεινε στο αμάξι μα η καρδιά, η σκέψη επέστρεψαν στη βιβλιοθήκη, στα μάθια του πελάγους, στα ζεστά δουλεμένα στα χωράφια δάχτυλα που μάζεψαν το δάκρυ της. Ίσως γιάντα το πνεύμα είχε ταξιδέψει για αλλού το κορμί πήρε δικές του πρωτοβουλίες και εμφάνισε το βιβλίο στα έτοιμα να πάρουν φωθιά μάθια του αρραβωνιαστικού τση. Μόνο για μια ολιά τα δαχτύλια τση άγγιξαν τα γράμματα του εξωφύλλου.
Όλη την υπόλοιπη ώρα την πέρασε με τον μέλλοντα σύζυγο τση να την κοροϊδεύει.
«Οι κοπελιές δεν είναι για βιβλία! Έχουν δουλειές στο σπίτι, άνδρα, κοπέλια! Αλίμονο αν τα παρατούσαν ούλα τούτα για διαβάσματα. Σάμπως κατέεις να διαβάσεις μωρέ; Το ξετέλευσες το σχολειό;», συνέχιζε ακατάπαυστα τσι προσβολές ο Στεφανής παίρνοντας με τέτοια μανία τσι στροφές που λίγο έλειψε να πέσουν στο γκρεμό δυο φορές. Και η Βασιλική μίκραινε και μίκραινε γροικώντας τα λόγια του, έσκυβε τη κεφαλή τση και παρακαλούσε να φτάσουν μια ώρα αρχύτερα στο σπίτι τση γιάντα δεν θα μπορούσε να συγκρατήσει για πολύ ακόμα τα δάκρυα τση.
YOU ARE READING
Από Πάντα & Για Πάντα
FanfictionΜια σειρά από αυτοτελείς ιστορίες για ένα ζευγάρι που μας δίδαξε πως το για πάντα δεν είναι ακατόρθωτο! 🌿🌺 Οι χαρακτήρες δεν είναι δικοί μου! Ανήκουν στον συγγραφέα του βιβλίου Σασμός όπως και στον σεναριογράφο της ομώνυμης σειράς. Το μόνο που είν...