X: naber Çağancım
Çağan: pardon kimsiniz?
X: aslında hiçkimse. Kimine göre bir boşluk, kimine göre bir yokluk, kimine göre bir hiçlik...
Çağan: anlamıyorum.X: aşığım ben sana minik baby facelim.
X: gerçi senin yanında ben minik kalırım boyun kaçtı?
Çağan: 1.92
X: AMAN BİZE NASİP OLUR İNŞALLAHH BOYUNADA POSUNADA BİN MAŞALLAHH
Çağan: verecek bir tepki bulamamış olabilirim.
X: üzülme sen kuşum benim halledeceğiz inşallah.
Çağan: adın ne? Bizim okuldan mısın?X: adım yok. Yani var ama sen yok gibi düşün. Eğer çok bir isim istiyorsan tercihe bağlı aşkım, balım, sevgilim, prensesim vb. Şeyleri tercih edebilirsin.
Çağan: x daha iyi gibi.
X: aşkım matematik problemi miyim ben?
Çağan: bilmiyorum öyle misin?Çağan: fotoğraf atabilir misin belki tanırım?
X: peki. Tanı bakalım tanıyabiliyorsan.
Çağan: bekliyorum.
Üstümü çıkarttım ve aynanın karşısına geçip birkaç fotoğraf çektim. İçinden en iyisini seçip hiç düşünmeden gönderdim.
X:X: Daha yeni çektim.
Çağan: yzünü çekersin snamistim!?
X: ahahahahaha ne yani hoşuna gitmediğini mi söyleyeceksin?Çağan: kim olduğunu söyler misin? Seni görmek istiyorum.
X: üzgünüm aşkısı bunu yapamam.
Çağan: neden? Çirkin falan mısın?
X: hayır. Hatta senin için fazlayım bile. Ama şuan zamanı değil. Biraz dayanırsın diye düşünüyorum.
Çağan: en azından ismini söyle.
X: günlüğüne yazacaksın herhalde? KWFİOSŞFKWÖXJEŞSAİMQĞXKQİCJ
X: Tamam tamam dalga geçmiyorum. İsmimmmÇağan: funda? Sen misin?
X: hayır Çağancım bana burada sakın tek tek eski sevgililerinin isimlerini sayma. Çünkü hiçbiri değilim.X: ismimi söyleyemem ama arkadaşlarımın bana seslendikleri ismi söyleyebilirim. Ben Mel.
Çağan: Mel mi?
Mel: evet.
Çağan: ilginç bir isim
Mel: tam ismim değil ama bunu kullanırım genelde.
Çağan: anladım.
Çağan: beni nereden tanıyorsun Mel? İlk nerede gördün beni? Seni tanıyor muyum?
Mel: Okul. Okul. Sanmam.Çağan: fiziği bu kadar güzel bir kızı okulda farketmememin imkanı yok.
Mel: amcanda sapancalı mı bari Çağancım?
Çağan: ha?
Mel: boşver hayatım sen mizah seviyen yetmiyor.Mel: senden birşey isteyeceğim.
Çağan: evet?
Mel: beni çiz. Vücudumu çiz. İstediğin gibi özgür iradenle vücudumu elleyebilirsin. Sanatını benim üstümde dene.
Çağan: ama bunu seni görmeden yapamam.
Mel: eğer kabul edersen göreceksin.
Çağan: tamam. Kabul ediyorum.
Mel: yarın, sabah 10'da, atacağım konumda?
Çağan: peki anlaştık.
Mel: anlaştık tabii yakışıklım.Konuma girip evimin konumunu gönderdim. Görüldü attığında bir tık sinirlendim ama olsun. Yatağımdan kalkıp neşeyle cama çıktım ve bir sigara yaktım. Tam o sırada birisi bana seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur Tablosu
Short Storyortaokuldan beri Çağan denen bir çocuğa aşık olan karakterimiz Mel bir gün anonim olarak ona yazmaya karar verir. Aslında kimliğini gizleyecek olsada bundan kısa sürede vazgeçer ve hemen bir buluşma ayarlar. Birbirlerini tanışma çabaları, hayatları...