,,Hyung, hoď po mně luxovač!!!" Zaječel jsem z pokoje, kdy se ozvala hlasitá rána, dupání a následovně se otevřely dveře od mého pokoje, ve kterých na práhu stál Yoongi.,,Kolikrát ti mám opakovat, že je to vysavač a ne luxovač?!" Zavrčel opruzele a hodil po mně vysavač.
Uchechtl jsem se a s poděkováním začal uklízet svůj pokoj. Měl jsem ještě deset minut čas a vylučovat ten vysypaný popcorn, který jsem nebyl včera schopný uklidit, byl docela dobrý nápad.
Jelikož je dnes velký den, musím se dost připravovat. Dneska má přijít do mého baru můj starý známý, kterého jsem neviděl hodně dlouho. Začne u mě pracovat a pomáhat mi v práci, za což jsem mu i dost vděčný.
Hodně lidí o mně říká, že jsem workoholik, s čímž absolutně nesouhlasím. Každopádně na má stará kolena nemůžu dřít sám, a proto mi bude pomáhat právě Jimin.
,,Yoongi!" Zvolal jsem zvučným hlasem do prázdné chodby.
S uchechtnutím a zjištěním, že Yoongi šel opět spát, jsem popadl vysavač a uklidil ho do úklidové místnosti, kde máme v podstatě vše, co patří k úklidu.
Pak jsem na sebe hodil černou košili a navoněl se. Chtěl jsem udělat dobrý dojem.
Svižným krokem jsem došel ke dveřím našeho domu. Vzal jsem klíče, obul se do svých tenisek a vyšel ven ze dveří. Yoongiho jsem pro jistotu zamkl, už několikrát se sem někdo vloupal a okradl ho, aniž by si toho Yoongi všiml, proč? Protože spal.
Proto jsem zamkl na tři západy a nastoupil do svého auta. Připoutal jsem se a vyrazil.
Do několika minut, přesněji dvaceti minut, jsem se dostavil před bar s velikou cedulí 'Black swan'.
Miluju ten název.
Vystoupil jsem, zamkl auto a vešel vchodovými dveřmi dovnitř budovy. Ihned jsem ucítil známou vůni alkoholu a silné kolínské.
Usmál jsem se a došel k baru, kde jsem potkal kamaráda Namjoona.
,,Čau, Joone. Tak jsem tady," řekl jsem s úsměvem a udělal s ním pozdrav ruky.
,,Čau, Kooku. Jsem rád, že tě zase vidím. Včera to bylo divoký," uchechtl se a já pobaveně přikývl. Měl pravdu. Včera to bylo hodně divoký. Tolik alkoholu jsem za život nevypil.
,,Tak, asi do práce?" Uchechtl jsem se nervózně a obmotal si černou zástěru kolem pasu. Namjoon mi ji pomohl zavázat, a tak jsme se dali do práce.
~~
Zrovna jsem dodělával drink, když ke mně přiběhl Namjoon a usmál se na mě.
,,Lady blue," řekl mi a já tak s povzdechem začal míchat koktejl, který si poručil.
,,Jungkooku," ozval se mi povědomý hlas.
Pozvedl jsem hlavu a podíval se na osobu, stojící naproti mně. Šokem jsem pootevřel rty, kdy jsem uviděl podvědomého blondýnka s plnými rty, krásnýma očima a aurou perfektnosti, která je prostě nezapomenutelná.
,,Jimine!!" Vyjekl jsem šťastně a opustil drink, který za mně dodělal Namjoon.
,,Kookie," usmál se Jimin sladce a obmotal se mi kolem krku. Objal jsem ho kolem pasu a jemně ho po boku pohladil.
Tohle mi chybělo.
,,Chyběl jsi mi," zamručel jsem mu do krku a něžně ho tam políbil.
Jimin se jemně otřásl, kdy se ode mě odtáhl a usmál se. ,,Taky jsi mi chyběl..."
Spokojeně jsem si oddechl a zadíval se na něj. Byl tak krásný. Tak jako vždycky. Nikdy jsem nechápal, proč mě Jimin uchvátil natolik, že se stalo tohle. Je tak krásný a já ho přitom neberu jako přítele, ale jako nejlepšího kamaráda s výhodami.
,,Máš nové vlasy," vydal jsem ze sebe s úžasem. ,,sluší ti to...moc."
,,D-děkuji." zakřenil se stydlivě a mělce vydechl. ,,Tobě to taky sluší. Líbí se mi tvé tetování." Usmál se a zrakem naznačil na mou potetovanou ruku.
Uchechtl jsem se a automaticky se na své tetování zadíval. ,,Děkuji. Jsem rád, že dělá dojem," zakřenil jsem se svým králičím úsměvem, kdy se Jimin malinko začervenal.
Nechápal jsem, proč se najednou tolik styděl. Nikdy jsem nechápal ostatních pocity, celkově je to pro mně dost těžké a já nechápu proč.
,,Tak, pojď zamnou, Jimine. Dám ti uniformu a můžeme se dát do práce." Tleskl jsem dlaněmi o sebe a se zamáváním ruky jsem se rozešel dozadu, kde jsem Jiminovi vyhrabal černou zástěru, stejnou, jako mám já.
,,Tady," podal jsem mu ji a počkal, než si ji Jimin oblékne.
Pral se s ní několik minut. Nešla mu zavázat. Štvalo mě, že to tak trvá. Proto jsem se rozešel k němu, přitiskl ho blíže k sobě a obmotal ruce kolem jeho úzkého pasu, kdy jsem začal uvazovat mašli tak pevnou, aby mu dnes už zástěra nespadla.
Když jsem měl hotovo, odtáhl jsem se od úplně rudého Jimina a s nechápavý protočením očí se rozešel k baru.
Tam jsem Jiminovi vše ukázal. Když to vše chápal, dal se do práce a já jsem začal míchat koktejly, které si příchozí zákazníci objednali.
ČTEŠ
S!X MACHINE
FanfictionJeon Jungkook, muž s temnou minulostí přivítá ve svém baru svého známého, Park Jimina. Bude jeho pravá ruka, kdy bok po boku pracují v Jungkooka baru. Jednoho dne do onoho baru zavítá neznámý muž, který Jungkooka svou tajemnou aurou doslova uchvátí...