orası burasısımı!

5 4 0
                                    

Liza çığlık atarak bayılmıştı hepimiz panik olduk ve doktora 10cu kez bağırdık ama gelmedi . Pembe duvarlı
Hastane birden siyaha döndü (ve anladınız  işte yn nin gittiği hastaneye dönüyor) liza birden ayıldı ama uçarak(aklıma stranger thing geldi aq jsjsjsj) ve göz çukurları birden yere fırladı ama aramızda tek barbie gırl olan liza YDÜ bizde harbi gırldük ne alakaysa amk.

∆∆∆∆∆∆∆∆\∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Jisu:lan liza uçuyo amk biz niye yerdeyiz lan nerde adalet!!!!

Lena:jisu sana bi ara beyin tumokrofisi çektirelim ya sen bu beyinle uaşayamazaın vallah

Yn:yaaaa kız ⚰ ölüyo siz ne konuşuyonuz mallar çekin kızı ayaklarından
Sonunda Lena ile İSU dediğimi yaptı ve riza'nın ayaklarından çektiler lakin liseyi ne kadar çektiysek aşağıya inmiyordu ve lisanın birden ayakları ve kolları koptu yere ne kadar çok kan döküldü anlatamam ve O Kanlı çiftleri gelmişti benim kardeşim Onlar öldürmüştü onlardan bunun intikamını alacaktım kanlı çifti gördüğümüzde visu'ya yaklaştılar ci su ise yani yaşlı kadının kandan oluşan o kafasını tekme attı.

Ve yaşlı kadın yere düştüğünde kafası koptu çok fazla kan aktı Sonuçta kandan oluşan bir çift değil mi o kadar kanatmıştı ki pek çok kötü çok ağır bir ceset kokusu sarmıştı bütün hastaneye lisa'yı tekrar yere çekmeye çalıştık ama nafile birdenbire düşünmeye başladım kanlı çiftten kadın ölmüştü lakin yaşlı adam neredeydi çok korkuyordu kızlarla birden çok ağır bir koku bastı odayı bu ceset kokusunu bastıracak kadar ağır bir korkuydu odaya birden siyah Dumanlar girmeye başladı birbirimizi çok zor görüyorduk oturduğum yatak birden Alev almaya başladı git de yataktan kalktım kardeşimize yolda bırakmak zorundaydım jisu Lena ve ben hastaneden çıkmayı başarmıştık Lakin arkamızdan liza bize koşarak geldi. Giza bağırarak geliyordu ve bütün saçlarından alevler çıkıyordu yanıyordu yardım edin diye bağırdı bana abla lütfen beni kurtar dedi Ona yaklaştım ama jisu beni tuttu.

Jis: kızım s**** mısın sen kardeşinle birlikte ölmek mi istiyorsun!

Yn: Evet ben onsuz bu hayatta yaşayamam O benim yaşımın tek sebebiydi ve onu kaybedemem! !

Len: jisu bu kız kafayı yemiş.  sen kafayı mı yedin bırak şu kardeşin de gidelim!!!

Jisu: Lena Tamam fazla üzerine gitme kızım hadi yn  buradan gidelim lütfen

Kardeşim orada bırakıp gitmiştim bunun ne kadar acı verici olduğunu anlayamazsınız Kardeşim gözümün önünde öldü son sözleri Abla bana yardım etti gözyaşlarımı tutamadım o kadar ağlamıştım ki , jisu beni zor götürmüştü eve ne kadar kötü bir abla olduğumu her gün her ay her yıl hatta ölene  kadar belki de Aklımdan çıkmayacaktı...

𝔸ş𝕜𝕝𝕒𝕣 𝕕𝕖𝕧𝕒𝕞ı 𝟝 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕞, 𝟝 𝕪ı𝕝𝕕ı𝕫𝕕𝕒 𝕘𝕖𝕝𝕚𝕔𝕖𝕜 𝕤𝕚𝕫𝕝𝕖𝕣𝕚 𝕤𝕖𝕧𝕖𝕪𝕠𝕞 𝕙𝕖𝕖 𓆩❤𓆪

◢💙◣            ◢💖◣
💙💙💙◣ ◢💖💖💖
◥💙💙💙💖💖💖◤
    ◥💙💙💖💖◤
         ◥💙💖◤
              ◥ ◤
⠀    💝💝     💝💝
💝🍡🍡💝🍡🍡💝
💝🍡🍡🍡🍡🍡💝
💝    Miss you!    💝
      💝🍡🍡🍡💝
            💝🍡💝
                  💝  

𝙺𝚊𝚗𝚕ı 𝙷𝚊𝚜𝚝𝚊𝚗𝚎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin