"KELEBEK SİSTEMİNİN İÇİNE SIÇAYIM"
diye bağırmaya başladi jake her sınav haftası oldugu gibi.
Benim pekte umrumda değildi önümde, yanimda ya da arkamda olan kisiden kopya çekıcektim her zaman yaptığım gibi.
-30 dakika sonra-
"Hepimize gecmis olsun simdiden" diyip yanimizdan ayrılmişti sunoo.
Hepimiz en zekimizin sunoo oldugunu biliyorduk o yuzden her zaman ki gibi jake ile yarışa girdik."Bak bu sefer kesin 95 alcak hissettim"
"Hayir be 100 yapar yine salak"
"En son ilkokulda 100 almistim"
Ikimizde gülmuştuk ve kelebek sistemden dolayı ayrılıp siniflarimizi bulmaya gittik.
Zar zor sınıfı bulup içeri girdim ve sıraya oturdum. Bir süre sonra sınıf dolmaya başladı yanıma 9. Sınıf biri oturdu ve sadece zeki olmasini diledim.
Ama işler hicte öyle gitmedi çocuk masaya çin seddi gibi yayildi yüzüme bile bakmadi 1 tanecik kopya bile vermedi.
Hiç böyle beklemiyordum sadece kağıtla bakıştik hiç birşey bilmiyordum ve yapamıyordum.
Önümde oturan çocuk dikkatimi çekti zeki görünuyordu ve hizlica tüm soruları yanıtlıyordu.
Tahminimce benden 1 yaş kücüktü.
Hemen önümde oturan o kişiyi dürttum yavasca biraz yaklastim ve
"acaba bana yardım edebilir misin?"
diye fısıldadım ve irkildi.
Hoca resmen ayakta uyuyordu bu yüzden hızlıca o cocukla kısa sürede anlasıp kagıtlari değistirmişlerdi. Hocanin ruhu duymamisti.
Önünde oturan kısa boylu cocuk jay'in kağıdını alıp soruları okumaya başladı.
Kendine yardım eden cocugun ondan kücük olmasi ironikti. Ama olmuştu iste.
Kısa boylu cocuk jay'e işaret verdi ve hemen kendi kagıtlarıni geri aldilar.
Jay kagıdıni alip hic kontrol etmeden direkt hocaya verip sınıftan cıkmisti. Salakti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kebelek ⩩ jaywon
Historia Corta"kebelek sisteminin içine sıçayım" Başlangıç : 1 ocak 2023 Bitiş : 4 temmuz 2023