Medyadaki şarkıyı dinleyerek yazdım sizde dinlerek okuyabilirsinizz😭
~~~
Herkes plana göre heeseung'ın evinde toplanmıştı sadece jungwon yoktu.
"Herşey hazır artık jungwonu almaya gitmelisin jay" -jk
"Tamam tamam eminiz dimi yemekler falan hazır mı?" -jy
"Sunoo ve niki yemeklerin tatlıların hepsini yapmis teker teker baktım tadına çok güzeldi" -sh
"Bak jay sen ve jungwon için pis evi temizledim birdaha yapmam haberin olsun" -hs
"Bir daha olmaz zaten biz kendi evimize gideriz" -jy
Jay, heeseung'a yandan bakış atmıştı ve gülerek evden çıkmıştı jungwon'u almaya gidiyordu.
Jungwon ise hazırlanmış kapının önünda jay'i bekliyordu.
Kısa süre sonra jay gelmişti. Jungwon hemen arabaya bindi ve ekledi;
"Simdi sunghoon'u alicaz dimi?"
"He yok söylemedim mi. O taksiyle gitti"
"Aa tamam gidelim o zaman"
Jay tek eliyle arabayı sürdüğü için boşta kalan elini jungwon'a uzattı.
Jungwon'da hemen anlamış ve ellerini kenetlemişti.
Jay içinden keşke hep böyle kalsak diye geçirmişti. Jungwon zaten gülüşünü durduramiyordu mutluluktan.
~~~
Jaywon, heeseung'ın evine doğru giderken diğerleride son bir kez eve bakmışlardı ve evin hazır olduğundan emin olmuşlardı.
Sunghoon, jaywon ikilisi daha gelmeden bütün yemeği gömmüştü bile.
Jay arabayı parketmiş arabadan inmiş ve jungwon'un kapını açmıştı. Jungwonda inmişti arabadan ve tabiki jay'in böyle davranmasına şaşırmamış değildi.
Jay, jungwon'un belinden tutmuş kapıya kadar böyle gitmişlerdi. Jungwon hala utanıyordu. Jay onun böyle çok sevimli göründüğünü düşünüyordu ve öyleydide.
Kapıyı ev sahibi açmasıyla birlikte ikili içeri girmişti.
"Ee napıcaz simdi" demişti jungwon.
"Kim kiminle nerede ne zaman ne yapıyor oynayalım mı?" Diye fikir sunmuştu riki.
Herkes kabul etmiş ve oyuna başlamışlardı.
Aslında herşey plana göre ilerliyordu.
Jay başlamıştı ve "kim" kısmına kendi adını yazmıştı.
Bu sefer kağıt sunoodaydı. "Kiminle" kısmına jungwon'a yazmıştı. Oyunu kuralına göre oynamıyorladı evet. Çunku hepsi anlaşmıştı.
Şimdide jake'e gelmişti. "Nerede" ye heeseung'ın evinde yazmıştı.
Kağıt şimdide sunghoon'a gelmişti. "Ne zaman" kısmına şimdi yazmıştı.
Son olarak kağıt nikideydi. "Ne yapıyor" kısmına çıkma teklifi edecek yazmıştı riki ve noktayı koymuştu.
Evet kağıda jungwon ve heeseung hiç birşey yazmamıştı. Yoksa oyun bozulurdu. Heeseung oyuna başlamadan önce "bana kağıtta yazacak yer kalmadı" diyip köşede oturmaya ve izlemeye başlamıştı. Diğerleride jungwon'a "sanada yazacak yer kalmadı" demişti ve oynamaya böyle başlamışlardı.
Rikininde bitirmesiyle kağıt tamamlanmıştı ve jay kağıdı alıp yerinde kalkmıştı.
Jungwonun önünde durup "madem oynayamadın bari kağıdı açıp sen oku" diyip gülümsemişti.
Jungwon kafasını evet anlamında salladıktan sonra kağıdı açmaya başlamıştı.
Kağıdı önce içinde okuyunca şok olmuştu ve etrafına bakmıştı. Hepsi ona bakıyordu.
"Ee kağıdı okumayacak mısın" demişti heeseung.
Jungwon bu sefer kağıda bakmak yerine jay'e bakarak kağıtta yazanı okumuştu.
"Jay, jungwon'a heeseung'ın evinde şimdi çıkma teklifi edecek"
Jay yeniden gülümsemiş ve yumuşak bir sesle söze girmişti.
"Jungwon seni çok seviyorum. Bir ömür seninle birlikte olmak istiyorum. Birbirimizi hiç yalnız bırakmayalım olur mu? Lütfen benimle çıkar mısın?"
Jungwon ne diyeceğini şaşırmıştı mutluluktan. Böyle birseyi beklemiyordu. Tabikide çok çok seviyordu jayi.
"Bende seni seviyorum jongseong ve evet kabuk ediyorum sevgilim"
"Sevgilim dedi" diyerek yalandan
ağlamaya başlamıştı jaeyun. Heeseungında ona demesini istiyordu.Heeseung tabikide anlamamıştı sapsal.
Jungwon ve jay bu sırada sarılmayı bırakamamıştı. En sonunda ayrıldıklarında jay, jungwonun dudaklarına küçük bir öpücük bırakmıştı.
Hepsi gülüşmeye başlamıştı. Sunoo ortamı bozarak "ee acıktım ben hadi yemek yiyelim" demişti.
"Yemek kaldımı ki"
"Daha yarım saat önce sunooyla yaptıkya sunghoon" demişti niki.
"Hm şey azıcık birazcik minicik yemiş olabilirim" -sh
Sunoo, yemek yaptıkları tencereye bakmıştı ve hemen bağırmıştı.
"SUNGHOON HEPSINI YEMISSIN YUH AÇ MI GELDIN"
"YA AZICIK YEDIM SADECE KIZMAYIN HEMEN"
Nikide sunoo'nun yanına gidip boş tencereye bakmıştı.
"SEREFSIZ HERIF BU NASIL AZICIK YEMEK? HEPSI BITMIS" demisti niki.
"Ee biz ne yicez simdi" -jk
"Sunghoonu yicez" -hs
~~~
Bitişi hoşunuza gitti mi bilmiyorum ama bu kadar aklıma geldi😭
Umarim bu fic hoşunuza gitmiştir başkalarında görüşmek üzere💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kebelek ⩩ jaywon
Short Story"kebelek sisteminin içine sıçayım" Başlangıç : 1 ocak 2023 Bitiş : 4 temmuz 2023