post

678 76 46
                                    

Trust fund baby gercekten harika birsey favori sarkilarimdann dinlemeyi unutmayin🤍 iyi okumalarr☆

Jayden

Riki sunoo ile oturmuştu.
Heeseung galiba kiminle oturacağını düsünüyordu.

Birden omuzumda bir el hissettim. Arkami döndüm ve jungwon ile göz göze geldik.

"Beraber oturalim mi jay"

Bu soruyu beklemiyordum evet.

"Neden sunghoon ya da heeseung ile oturmuyorsun"

"Heeseung jake ile oturmak istiyormus, sunghoon da zaten hep tek oturuyor muzik dinliyor hep böyle"

"Hmm anladım sende tek oturmamak için benimle oturmak istiyorsun oyle mi"

"Yani diger sebebi o evet"

"Ilk sebebi ne ki"

"Ne cok soru sordun jay ya hadi şuraya oturalım"

Jungwon hemen "cam kenarı benimm" diye bağırarak otobus'ün içinde kostu ve cam kenarına oturdu. Hala bebekti.

Birkaç dakika sonra otobus yola çıkmıştı. Jungwon camdan dışarıyı izliyordu. Bende çantamda kablolu kulaklığımı çıkarmıştım ve birini kindi kulağıma digerini jungwon'un kulagina takmıştım. Jungwon'a taktığımda dısarıya odaklandığı icin aniden korkmuştu.

Trust fund baby- txt

Txt playlistimden şarkı açıp tadını çıkardım. Arada jungwon'a bakmıştım o da begenmis görünüyordu.

Gozlerimi kapatmistim tadını cıkarmak icin. Jungwon'un dokunmasıyla gözlerimi açmıştım.

Ne var gibi bir bakış atmıştım ve konusmaya başladı.

"Hadi fotograf çekelimm"

Kaç kere otobus'ten inince çekeriz desemde otobuste de çekmistik.

Fotograf çekmeyi baya seviyordu.

Bu sırada kimin kiminle oturduğunu merak etmistim ve arkamı dönüp baktım.

Niki - sunoo
Heeseung - jake
Eunchae - miyeon
Sunghoon - beomgyu
Rei tek oturuyordu.

Sunghoon yalnız kalmamıştı beomgyu ile sohbet ediyordu.

-------------

Gülhane parkına varmıştık herkes otobusten inmişti. Edebiyatçı ile birlikte hepimiz müzeye doğru yürümeye başladık.

Jungwon otobusten inince bile fotoğraf çekmeye devam etti.

"Jay bir kerede yerinde dur of düzgün çekemiyorum"

"Uf jungwon şu müzeye girelim orda çekeriz bekle azıcık"

Dediklerimi takmamıştı. Umarim üzülmemiştir dediklerime.

Biraz daha yürüdükten sonra şu islam müzesine varmıştık.

"Niye kimse daha önce islam müzesine gelecegimizi soylemedi lan"
Dedi beomgyu ve devam etti. "Bilseydim gelmezdim amk islam muzesi ne"

Evet haklıydı ama zaten kimse müze için gelmis durmuyordu. Herkes birbiriyle olmak için gelmisti.

Müzeye girmemiz ve çıkmamız bir olmuştu. Hic kimse müzede ki şeylere bakmamıştı ve sadece fotograf çekmislerdi. Tabiki ben ve jungwon da dahil.

İcerdeyken jungwon heeseung'ı zorlayıp telefonunu tutturmus ve ikimizin fotoğrafını çektirtmisti.

Heeseung hic mutlu gibi gorunmuyordu. Aslında otobuste jake ile beraber oturmuslardi ama hic konuştuklarını görmemistim.

kebelek ⩩ jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin