-1

300 13 3
                                    

Minho son ayarlamalari yapip podyumun karsinda ki sandalyesine oturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minho son ayarlamalari yapip podyumun karsinda ki sandalyesine oturdu. Kamera kayda baslayinca Chan elleri cebinde podyumda yurumeye basladi. Gozlerini Minho'ya dikmis ciddi bir ifadeyle yuruyorken podyumun sonlarina gelirken kameraya bir bakis atip arkasini dondu ve geldigi yolu geri yurumeye basladi. Chan gozden kaybolurken kamerada kaydi kesmis Minho ayagi kalkip videoyu kontrol etmisti.

Chan'in etkileyici aurasiyla kiyafet de sahne de cok daha iyi gozukuyordu. Minho gulumseyip sahne arkasina ilerledi ve Chan'i buldu.

"Harikasin, senin icin daha fazla defile ayarlamam gerekiyor kesinlikle."

"Tesekkurler Bay Lee."

Minho gulumseyip diger modelleri de gezerek eksiklerini soyledi. Bu calisma yarin icindi, daha fazla isleri kalmadigi icin Minho herkese bugunluk yeterli oldugunu dagilabileceklerini soyleyip tekrar Chan'in yanina gitti.

"Chan sen biraz bekler misin?"

"Tabii Bay Lee, arka tarafta bekliyorum."

Minho gulumseyip kafasini olumlu anlamda salladi ve yarin icin son planlamayi kontrol etti. Herkesin ciktigindan emin olduktan sonra ise o da esyalarini toparlayip Chan'in yanina gitti. Sigara icen cocugun yaninda ki bosluga oturdu ve duman kendisine dogru geldigi icin sigarayla karisik soguk havayi icine cekti.

"Bu gece mesaiye kalabilir misin?"

"Isimiz bitti saniyordum. Ne icin kalmam gerekiyor?"

"Senin icin aklimda bir kac tasarim fikri var. Ustunde gormek istiyorum."

"Tabii, kalirim fakat..."

"Merak etme Chan. fazla calisirsan fazla maas alirsin."

Chan gulerek sigarasindan son bir duman cekti icine. Sigara sonunu banka bastirip sondururken icindeki dumani kendisine bakan patronuna dpgru ufledi. Minho bu hareketle basini cevirdi. Sigara icmedigi icin ister istemez rahatsiz oluyordu biraz.

Birlikte kalkip Minho'nun arabasina bindiler ve atolyeye gittiler. Onden girip isiklari acti Minho, arkasindan da Chan geldi ve uzun zamandir gelmedigi atolyeye goz gezdirdi. Bildigi yerde adimlarini koltuklara yonlendirip ikili koltuga oturdu.

"Bay Lee, yanlis anlamazsaniz bir sey sorabilir miyim?"

"Tabii."

"Baslamadan once bir seyler icebilir miyiz? Biraz susadim da..."

"Elbette, neden olmasin. Ne icersin?"

Défilé de mode - MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin