-3

172 13 14
                                    

Minho, bir kac hafta once Chan'la birlikte sectikleri takima son dokunuslarini eklerken Chan ise ellerini Minho'nun sweatinin alt kisimlarindan ellerini gecirmis beline yerlestirmisti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minho, bir kac hafta once Chan'la birlikte sectikleri takima son dokunuslarini eklerken Chan ise ellerini Minho'nun sweatinin alt kisimlarindan ellerini gecirmis beline yerlestirmisti. Tirnaklarinin ucuyla asagi yukari hareketler yaparken Minho gidiklandigi icin ellerini boyun kisminda ki zincirden cekip Chan'in omzuna vurmustu hafifce.

"Chan! Cek ellerini."

Chan kikirdayip ellerini cekti.

"Siz ne derseniz o Bay Lee."

Aklina gelen anilarla ikisi de gulerken Minho kollarini boynuna doladi.

"Ben ne dersem o oyle mi Bang Chan. O zaman, defileden sonra bir yemege gidelim hm?"

Chan gulumseyip bastan asagi suzdu karsisinda ki bedeni.

"Yemekte sen varsan..."

Minho kahkaha atip yuzunu burusturdu ardindan.

"Ergen misin Chan?"

Ikisi gulerken Minho isini bitirmis ve bir kac adim geri cikip eserine bakmisti.

"Mukemmelsin."

"Sende oyle."

"Yeter bu kadar flortlesme. Hadi git sac makyaja baslasinlar hemen."

"Emredersiniz Bay Lee."

Chan Minho'nun onunde egilip kuaforun yanina ilerledi. Minho da diger modelleri kontrol etmek icin yanlarina gitti.

°°°

Son modelin de iceri girmesiyle Chan sahneye cikti. Podyumun sonuna geldiginde donup gerisin geriye yurumeye basladiginda kemerini cikartip kiyafetin ust parcasinin asagi dusup etek olmasini sagladi. Diger tasarimcilar ve konuklar bunu beklemedigi icin saskinlikla birbirlerine bakarlarken Chan Minho'ya bakip goz kirpti ve arkaya gecerek gozden kayboldu.

Minho Chan'in gitmesiyle sahneye cikip mikrofon alarak konusma yapti. Herkesten alkislar yukselirken gulumseyip tesekkur etti ve iceri girdi. Modellerin bekledigi alana ilerleyip hepsine iltifatlar ederek harika is cikarttiklarini soyledikten sonra yanlarindan ayrildi ve konuklarini ugurlamak icin bu sefer de konuklarin arasina girdi.

°°°

Tum isler bittikten sonra Chan Minho'nun yanina gitti.

"Bebegim islerin bitti mi?"

"Evet. Sen hazir misin?"

Chan basini olumlu anlamda sallayip elini Minho'ya uzatti. Minho Chan'in eline bakti ve nefes verdi.

"Disarda kameralar var. Istersen ayri ayri cikalim yoksa kurtulamayiz."

"Hayir, sevgilimle el ele cikmak istiyorum. Birlikte cikalim benim arabayla gideriz."

Minho kikrdayip esyalarini aldiktan sonra gulumseyerek Chan'in elini tuttu ve birlikte el ele disari ciktilar.

Kameralar aniden ustlerine gelmeye basladiginda Chan bir koluyla yol acmalari icin ittirip bir yandan da elini tuttugu sevgilisini pesinden surukluyordu. Minho icin kapiyi acip binmesini bekledi. Minho bindigi gibi Chan kapisini kapatip sofor kismina gecti. Kendisi de bindikten sonra kameramanlara cekilmeleri icin korna calip arabayi surmeye basladi. Minho gerginlikle nefes verdiginde Chan tekrar elini tutup gulumseyerek bakti sevgilisine. Minho da rahatladigini hissettiginde ellerini ayirip arabaya bagli olan telefonunu cikartti ve sarki acti.

Chan kulaklarina dolan sozlerle gulumseyip sarkiya eslik etmeye basladi.

"Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday
Seven days a week..."

Gulumseyerek Minho'ya dondu ve sarkiyi ona bakarak soylemeye devam etti.

"Every hour, every minute, every second
You know night after night
I'll be fuckin' you right, seven days a week."

Son cumlelerde goz goze geldiklerinde Minho gulerek onune dondu. Yol boyunca sarki dinleyip, soyleyip durmuslardi. Sonunda Chan'in evine geldiklerinde inip eve girdiler. Chan montunu cikartip koltuga firlattiginda Minho direkt kendini koltuga birakip gozlerini kapatmisti.

"Chan."

Chan da yanina oturup ellerini yumusam saclara daldirdi.

"Hm."

"Yemek isini yarina mi ertelesek."

Chan gulumseyip bas parmagini burnuna dokundurdu hala gozleri kapali olan adamin.

"Peki, oyle olsun. Ben dusa giriyorum o zaman. Sende kalk ustundekileri cikart bebegim."

"Hmhm."

Chan aldigi tatli mirildanmayla kikirdayip odasinda ki banyoya ilerledi. Suyu ayarlayip kiyafetlerini cikarttiktan sonra dusa girdi.

°°°

Kisa bir dus alip ciktiktan sonra yataga bakti. Minho'yu goremeyince goz devirip hizlica ustune tisort ve sort gecirdi. Tekrar salona dondugunde Minho'nun montunu cikartip koltukta uyuya kaldigini gordu. Minho'nun basucuna gelip yere comelmis ve biraz izledikten sonra parmagiyla sevgilisinin yanagini durttu. Minho gozlerini kistiginda burnunu sessizce gulup ayagi kalkarak Minho'yu kucagina aldi. Minho korkarak gozlerini acip Chan'in boynuna kollarini doladi. Birkac saniye Chan'a saskinlikla baktiktan sonra basini omzuna koyup tekrar gozlerini kapatti.

Chan odaya girip Minho'yu yataga birakti. Ustundekilere bakip rahat olduklarina karar verdikten sonra sadece ayakkabilarini cikartmis ve yatagin diger kismina uzanarak ustlerini orttu. Arkasi donuk sevgilisine yaklasip bir kolunu beline sardi, burnunu da saclarina gomup uykusuzluktan aciyan gozlerini kapatti.

 Arkasi donuk sevgilisine yaklasip bir kolunu beline sardi, burnunu da saclarina gomup uykusuzluktan aciyan gozlerini kapatti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Défilé de mode - MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin