|Haitani Rindō|

1.2K 101 13
                                    

Rindō ciężko byłoby znaleźć drugą połówkę i są ku temu dwa powody

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Rindō ciężko byłoby znaleźć drugą połówkę i są ku temu dwa powody. Po pierwsze nie interesowałby się związkami ani miłością. Nawet może by w nią nie wierzył. Drugim powodem był Ran. Nie oszukujmy się, ale starszy Haitani miałby lepsze powodzenie u kobiet i Rindō mógłby nieświadomie myśleć, że to zawsze wybiorą jego starszego brata. Wydaje mi się również, że gdyby Rindō spodobała się jakaś dziewczyna i zauważyłby, że Ran też jest nią zainteresowany, albo ta dziewczyna Ranem, to by z niej zrezygnował. Zaznaczam jednak, że mówimy tu o zwykłym zainteresowaniu czy niewinnym zauroczeniu, bo gdyby Rindō naprawdę się zakochał, to byłby bardziej stanowczy i próbowałby zrobić wszystko, żeby zdobyć tę osobę.

Młodszy Haitani zakochałby się w Tobie niespodziewanie i to przez małe, nieistotne rzeczy. Na przykład psiknęłabyś, a Rindō mógłby uważać to za najsłodszą rzecz, jaką usłyszał, mimo to, że brzmiałaś zupełnie inaczej w rzeczywistości. Albo, kiedy marszczyłabyś nos w zastanowieniu. Rindō szybko zapamiętywałby takie rzeczy i później w waszej relacji, wytykałby Ci je i się z Tobą droczył, żeby zobaczyć Twoje rumieńce.

Przez długi czas obserwowałby Cię z daleka, nim zdecydowałby się zagadać. Nie chodzi o to, że byłby nieśmiały, do tego mu daleko, ale obawiałby się, że wolałabyś Ran’a. Gdybyś nie lubiła jego starszego brata, wydaje mi się, że bardzo by mu to odpowiadało. Nie musiałby się martwić, że go zostawisz, bo uważa, że tylko Ran jest w stanie z nim konkurować.

Powiedzmy, że gdyby ktoś Cię zaczepiał, czy uprzykrzał życie i ranił. Rindō przy Tobie by nic nie zrobił tej osobie i po prostu zabrałby Cię w bezpieczne miejsce. Dopiero kiedy nie byłabyś świadkiem, dałby temu osobnikowi nauczkę. Na następny dzień, gdybyś zobaczyła, że Twój oprawca ma połamane nogi czy ręce, spytałabyś się o to Rindō, ale ten nie przyznałby się do tego czynu. Stwierdziłby jedynie, że na to zasłużył.

Rindō obdarowywał Cię małymi, symbolicznymi prezentami. Również, kiedy bylibyście sami, szukałby kontaktu fizycznego, ale tego delikatnego i niewinnego. Przykładowo odgarniałby Ci włosy za ucho, a gdybyście szli razem, trzymalibyście się tylko za palce. Raczej byłby w stosunku do Ciebie łagodny i ostrożny. Dopadałyby go jednak momenty, w których pozwoliłby, ponieść się namiętności, o ile by Tobie to pasowało i czułabyś się z tym komfortowo.

Jedyne o kogo byłby zazdrosny to Ran, dlatego też, starszy Haitani ograniczałby z Tobą kontakt fizyczny, żeby upewnić Rindō, że nie jest Tobą zainteresowany, ale jednocześnie cię lubi i z uśmiechem zaakceptuje jako członka rodziny. Taki stan nie trwałby długo, bo jednak Rindō ufa Ranowi i Tobie, ale z początku wolałby zachowywać ostrożność.

 Taki stan nie trwałby długo, bo jednak Rindō ufa Ranowi i Tobie, ale z początku wolałby zachowywać ostrożność

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Korekta: ShiroiHiganbana

❀𝐀𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝/𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬❀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz