Пісня: Rock Your Body – Justin Timberlake
Деймон
Доїхавши до Вірджинії за дві години,я зупинився біля старого бару. Всім мешканцям було відомо, що тут збираються істинні відьми, і без потреби в той бар не потрібно було заходити.
– Ухууу, як тут затишно, наль'єте бурбону, чарівна відьмочко? – прохихотів я, чарівним голосочком.
– Ах, Деймон! – Ця чарівна пані яка була за баром, перелізла через нього, і смачно мене поцілувала. – Агов, відьмочки, – прокричала вона на весь заклад – П'ємо всі за цього хлопця, який знищив моє життя і розтоптав моє серце!
– Та що так категорично, Джейн, мені достатньо твоєї уваги.
– Щось мені підказує, що ти прибув сюди не ради моєї уваги, я права?
– Хмм, я це лише одна із причин, чому я сюди приїхав.
– А яка ж друга?
– Скажу прямо, я звільнив Кетрін.
– Ну ти і дурний. А, що від мене хочеш?
– Потрібно щоб ти зачарувала це кільце, щоб Кет змогла ходити в день. – Я поклав на барну стійку золоте кільце, з темно-синім каменем в золотій оправі.
– Хах. А що мені за це буде? Послуга за послугу.
– Я виповню твоє бажання.
Вона розлилась сміхом на весь заклад.
– Це я тут виконую бажання. Але... все ж, є одна справа.
– І яка?
– Мені потрібна кров двійника, тільки людини.
– Кого? Двійника? А хто в на....? – не закінчивши питання, я задумався – Єлена?
– Не знаю хто така Єлена, але здогадуюсь, що вона дуже схожа на Кетрін. Їдь додому, думаю Кетрін все тобі розповість, добудеш кров двійника приїжджай обов'язково з Стефаном.
– А навіщо тут Стеф? Чи він також таємний двійник? – з насмішкою пролепитав я.
Очі в Джейн були серйозні, та виглядала вона серйозно.
– О Господи-Боже... – пронив я, закриваючи очі руками. – Добре буде тобі парочка двійників, а що з кільцем?
– Добудеш кров, і кільце денного світла твоє!
– А щоб ти була здорова. Тоді дай мені хорошого бурбону.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Запах твоєї крові
VampireЩо було б, якщо Кетрін знайшли в склепі? Що було, якщо вона кохала Деймона? Що було, якщо вони стали парою? Демон - створіння магії і великий страшний вампір. Вбивця, смерть у вигляді людини. Чи буде все як він хоче? Чи Кетрін яка була 145 років то...