Пісня: Therefore I am – Billie Eilish
Деймон
– Ти на приколі? – сказав Стефан грубим голосом.
– Ну так, з глузду з'їхав, і зараз морочу голову вам, від нефіг робити. – злість переповнювала мене, не через те що мій брат тупий як пробка, а через те що Кетрін до цього причетна, а я нічого про це не знаю.
Вона знала, що і до чого, я відчував злість, сум, але не недовіру. Коли я перевів на неї погляд, Кетрін поблідніла, стала білою як смерть.
– Кет..., ти нам нічого не хочеш розказати кохана? – промуркотів я, коли підійшов до неї та погладив по волоссі. – Відьма сказала що ти все розкажеш. Ну, що? Ти в курсі діла?
– А ти не зможеш до іншої відьми піти? Або ж я можу і обійтись без кільця. – а ось це мене насторожило, тепер я будь якою ціною маю знати що відбувається.
– Розповідай Кетрін, рано чи пізно ми все взнаєм, тільки тоді я буду злий, що взнав це не від тебе. – з усмішкою на вустах прощебетав я на всю кімнату.
– Хочеш правди? Тоді ти до неї готовий?
– Так, викладуй.
– Я двійник Амари і Татьї. Ну це такі дві тіточки які дуже схожі на мене. Перший двійник була Амара, тобто вона моя далека прапрабабуся,як я Єлені.
– А до чого тут Стефан? – тихеньким голоском запитала Єлена.
– А до того що він також має двійників, Сайласа і Тома. На відміну від Сайласа який жив за часів Амари, Том живе в теперішньому світі, і він призначався тобі по долі. Тобто доля зводить двійників, і все таке. Ви думаєте звідки це все знаю якщо я тільки вийшла з склепу 24 години тому?
– Хмм... дайте подумати, можливо тому що все це було записано в книзі пророків, які ще до того як створились двійники нарікли це? – продовжувала вона лепетати – Першою парою двійників була Амара і Сайлас, вони безсмертні.
– Тобто вампіри? – недорозуміння мене поїдало зсередини.
– Ні просто безсмертні, я не знаю як це вийшло але вони не вампіри, і не інші створіння, вони просто безсмертні. На рахунок Татьї, тут історія промовчує, бо я не знаю хто був її двійником, але факт того що ця жінка існувала — є. І третя пара, це...
– Ти і Стефан. – дійшло до мене.
– Бінго, тут думаю подробиць не потрібно. Четверта пара це мали б бути Єлена і Том.
– Вау Єлено, в тебе є вибір якщо Стефан помре, ти зможеш з його двійником розважатись! – вона штовхнула мене ліктем в живіт – Як боляче... вмираююю!!!
– Деймон, годі! Але навіщо відьмі двійники? – Єлена звісно, вставила свої пять копійок.
– Ну... можливо тому, що вона робить на первородних? – Кетрін знала про це, але звідки вона знає ще і про первородних?
– Первородні, це ті що самі перші? – не втримався Стефан.
– Який ти кмітливий! Вони хочуть зруйнувати прокляття Клауса, самого головного в їхній сім'ї. Він наполовину вовк, наполовину вампір — і бум, вийшов первородний гібрид.
– Боже мій! – вигукнула Єлена, – тепер ми маємо діло з первородним гібридом, а я ще і від двійників не відійшла.
– Це твої проблеми, хочеш вижити, так не повинно бути часу на роздуми та переварювання інформації, має бути дія. Я так вже зробила, всі знають чим це закінчилось. – без емоційним голосом промовила Кетрін.
Повітря наче наповнилось електричним зарядом, мало того, що ситуація була не дуже, так ще й назріває новий конфлікт який, скоріше всього, може закінчитись новим трупом.
– Кет, а, що це за прокляття? – я перевів тему, бо Кет виглядала так, ніби готова відірвати голову Єлені.
– Ну це не зовсім прокляття. Клаус не може створити гібридів на подобу собі, а кров двійника людини - зможе, бо як ми знаємо двійник це відьомський прикол, який націлений на ритуали. Ну як вам? Цікава казочка вийшла?
– Це якийсь абсурд, можна я в цьому не буду брати участь? – з тривогою крикнула Єлена та вибігла із будинку.
– Бідненька злякалась труднощів, як тільки взнала правду, ой-ой. – передражнювала Кет.
– Єлено! Зачекай! – кинувся наздоганяти її Стефан.
Я досі стояв у ступорі, не знаючи, що робити далі. Йди до відьми і автоматично залізти у руки звіра, чи очікувати коли він прийде до твоїх дверей? Цікаве питання.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Запах твоєї крові
VampireЩо було б, якщо Кетрін знайшли в склепі? Що було, якщо вона кохала Деймона? Що було, якщо вони стали парою? Демон - створіння магії і великий страшний вампір. Вбивця, смерть у вигляді людини. Чи буде все як він хоче? Чи Кетрін яка була 145 років то...