[1]

5 1 0
                                    

Li & Hyang
Li: Byly mi 4 roky, moji prarodiče a ještě jedny prarodiče řídili velkou rodinnou firmu, 22.3. Se narodilo miminko a moji prarodiče s jeho prarodiče nás prodali a určili nám donucený sňatek. Podepsali smlouvu a muselo to tak být, když k nám prarodiče Lee přišli na návštěvu s rodiči a tím miminkem, tak se nás všichni snažili dát dohromady, byl to chlapec jménem Hyang, byl roztomilý a tak jsem si ho vzal na ruku, koukal na mě těmi velkými kukadly, očí měl tmavé, až skoro černé, jako korálky. Pak mi ale děda řekl, že se o něho musím starat, což bylo zvláštní, ale slíbil jsem mu to. O pár let později mi už bylo 10 let a Hyangovi bylo 6 let, a naši dědečkové nám ráčili oznámit, že se musíme vzít, až budeme dospělí, trochu mě to naštvalo, tak jsem se odebral do svého pokoje, sbalil jsem si batoh a utekl jsem z domova. Rodiče mě hledali, ale nikdy mě nikdo nenašel, odstěhoval jsem se do Busanu a žil jsem tam, bylo to moc fajn, měl jsem přítele, byli jsme spolu asi 2 roky, ale pak jsem ho našel v naší posteli s někým jiným, dost mě to sebralo, ale už jsem v pohodě. Kolem svého 25 roku jsem přijal přezdívku 'Kilen'.

Hyang: Narodil jsem se do početné rodiny před 21 lety, ale nikdy jsem nebyl moc oblíbený v rodině, protože celá rodina řešila zmizení Hia Liho, moc si ho nepamatuji, ale vím, že zmizel bezestopy a všichni ho hledají, ale marně. Když mi bylo 18, tak jsem se odstěhoval pryč od rodičů a mám vlastní dům, každý večer navštěvuji klub jménem 'Gettagon' a zpívám tam, taky hraji na bicí. Mé umělecké jméno je 'Kirin'. Mám svou partu přátel v automechanické třídě, kam chodím studovat, baví mě to, mám rád auta a také jezdím závodně.

Před pár dny mi můj otec oznámil, že náš děda zemřel, dost mě to zarazilo, vůbec jsem to nečekal, protože děda byl dost akční a nikdy si na nic nestěžoval a teď je pryč najednou. Jsem z toho celý nesvůj, zrovna mám koncert v Gettagonu, původně jsem měl hrát jen na bicí, ale nakonec jsem se rozhodl, že budu jen zpívat, vybral jsem jeden song, co měl děda rád a druhý, co se mi právě utkvělo v hlavě a zpívat to budu z hlavy. Je čas jít na stage, lidé mě přivítali potleskem a křikem ,, Kirin! Kirin! Kirin!" Postavil jsem se na stage, vzal jsem si mikrofon a začal jsem zpívat a občas mi i tekly z očí slzy.

Li: Rozhodl jsem se, že půjdu do klubu se svým bratrem a jelikož mám osobního asistenta, tak ten chodí všude se mnou, takže jsme vyrazili. Foire řídil a já seděl vzadu v autě, koukal jsem z okénka, jsem tak osamělý, že musím jít do klubu? Nevím, možná ano. Dojeli jsme před klub Gettagon a Foire mi otevřel dveře od auta a šli jsme spolu dovnitř, Eric už na nás čekal u stolu se skleničkou panáku a koukal na nás, pak mávl a my šli k němu a sedli. Nějaký kluk tam zpíval, jeho hlas mě hned zaujal, koukal jsem na něho a hned se mi vybavil obličej toho Hyanga, se kterým jsem zasnoubený, zadíval jsem se na něho a sakra!! Je to on! ,, Kirin! Kirin! Kirin!" Ozývalo se v klubu. Kirin? On si říká Kirin? To jako vážně?

Eric: Viděl jsem, jak Li je z Kirina hotový, tak jsem vzal mobil a ukázal mu jeho instagram v mém mobilu, on si mobil hned vzal a projížděl si to, pak za námi přišel Jay, majitel klubu a náš společný kamarád a přisedl si ,, Čau kluci, přišli jste zapařit?" Řekl nadšeně a já na něho jen koukl a povzdechl jsem si. On pak jen řekl ,, To je Kirin, zpívá tu často." Li se na něho jen podíval a pak jeho pohled směřoval na Kirina a všiml jsem si, jak se na něho malinko pousmál, zarazilo mě to, zná ho? Líbí se mu? Přemýšlel jsem nad tím dost hluboce, neboť mi bratr asi něco zatajil.

LONELY FIANCEKde žijí příběhy. Začni objevovat