[3]

3 1 0
                                    

Li: Bratr a já jsme se trochu opili, trochu mě bolela hlava. Když mě Foire přivezl domů, hned jsem si dal sprchu a šel jsem si lehnout, pomalu jsem zavíral oči, ale nemohl jsem usnout, protože jsem měl v hlavě Hyanga, je hezčí, než jsem si ho pamatoval, trochu jsem se pousmál, ale bojím se, že se dozví, že jsem jeho snoubenec, budu se od mého radši držet dál. Oči mám zavřené a pomalu usínám, nakonec jsem naplno usnul.

Hyang: S Jayem jsme řešili mé další vystoupení v klubu a povídali jsme si, Jay si všiml, že na mě pokukuje dost holek i kluků, v klubu je sice dost bodyguardů a ochranek, ale i tak, povídali jsem si i o lidech a vztazích, já nikoho nemám a ani nechci zatím, Jay prý taky ne, ale pak už bylo dost pozdě, tak mi nabídl, že mě odveze domů a já to přijal, tak mě tedy odvezl. Doma v posteli jsem nad vším přemýšlel, ale pak jsem si uvědomil, že zítra musím do školy, protože mám zkoušky z automechaniky a musím tam být v čas, tak jsem zavřel oči a snažil jsem se co nejrychleji usnout, ale že bych si nařídil budík? To ne. Usnul jsem poměrně rychle, byl jsem z  dneška dost vyčerpaný a spal jsem až do rána.

Diao: Dojeli jsme domů a já odemkl dveře a šel jsem do obýváku a sedl jsem si na gauč, Eric šel hned za mnou a sedl si vedle mě, koukal na mě a řekl ,, Diao, doufám, že tohle bylo naposledy, nepřeju si, abys chodil do toho klubu, rozumíš? Mám rád a nechci, aby ti někdo ublížil." Řekl vážně a já sklopil smutně pohled, on se zvedl z gauče a koukal na mě pořád ,, Jdu si lehnout, tak doufám, že tu nebudeš dlouho." Odešel. Když odešel, já si lehl na gauč s pokrčenými koleny, které jsem si držel jako klubíčko, a jen jsem tiše brečel, protože mi to bylo líto, mám Erica moc rád a nechci ho ztratit. Po nějaké době jsem únavou usnul.

Eric: V noci kolem 2 hodiny ráno jsem se probudil a koukám vedle sebe, Diao nikde, tak jsem se šel po něm podívat ,, Diao? Diao? Kde jsi?" Šeptám a hledám ho po celém domě, pak jsem po schodech došel do obýváku a on tam ležel v klubíčku na gauči a spal, já na něho z dálky koukal a tiše jsem se uchechtl a šel jsem potichu k němu, vzal jsem ho do náručí a odnesl jsem ho do postel, položil jsem ho a přikryl. On se otočil na bok a usnul zase, já si k němu lehl a objal jsem ho jakoby zezadu a pomalu jsem usnul znovu.

LONELY FIANCEKde žijí příběhy. Začni objevovat