Hyang: Po koncertě jsem šel do zákulisí a tam už na mě čekal můj nejlepší kamarád Diao ,, Byla jsi dobrý Hyangu." Řekl mile a upřímně ,, Děkuju." Odpověděl jsem s úsměvem a balil jsem si věci. Diao si sedl ke stolu a vzápětí přišel Jay a sedl si k němu ,, Dneska to bylo lepší než obvykle, děje se něco?" Zeptal se ,, Děkuju Jayi." Usmál se a dal si batoh na záda. Já už jsem se postavil a čekal jsem na Hyanga, až půjdeme, ale Jay nám to překazil ,, Ty, Hyangu, nechtěl bys večer zůstat a pokecat?" Koukl na mě trochu provokativně a pak zase mile na Hyanga, Hyang se na mě koukl a řekl ,, Nebude ti to vadit Diao?" Já si jen chápavě povzdechl a odpověděl jsem mu ,, Ne, to je v pohodě, užijte si to." Řekl trochu smutně a odcházel.
Diao: Došel jsem před klub a už tam čekalo známé auto a o kapotu se opíral můj přítel Eric. Měl založené ruce a koukal naštvaně na mě, pak mi naznačil, ať jdu k němu, nervózně jsem polkl a šel jsem k němu a on na mě naštvaně koukal a řekl ,, Ty jsi byl v tom klubu? Sleduješ mě nebo co?! Kolikrát jsem ti říkal, že tam nemáš chodit?!" Provinile jsem sklopil pohled a řekl jsem ,, Ericu, omlouvám se, nesledoval jsem tě, byl jsem za Hya- eh, teda za Kirinem." Koukal jsem do země a ukápla mi slza z oka, ale byl jsem dost nervózní. Eric vzal mou bradu do svých prstů a zvedl mi hlavu a koukl mi do očí a mě nezbylo nic jiného, než navázat oční kontakt a pak řekl ,, Za Kirinem? Co s ním máš?" Řekl dost podezřívavě a já se rozbrečel ,, Kirin je můj nejlepší kamarád a dneska jsme měli jít do kina na ten novej horror." Odtáhl se a koukal na mě, povzdechl si a řekl ,, Promluvíme si doma." Nastoupil do auta a čekal až si nastoupím taky, tak jsem tedy nastoupil a jeli jsme domů.
Foire: Pro pana Liho pracuji už skoro 3 roky, dělám mu řidiče a osobního asistenta, defakto všude jsem s ním, právě mi volal, abych ho odvezl před jeho dům a já tak udělal. Když jsem ho odvezl, tak jsem jel domu a připravoval jsem se zítra do práce, mobil jsem si dal do nabíječky a vyřizuji papíry pro pana Liho.