gay enes ve gay ceylinin aşkı

47 1 1
                                    

bir gün ceylin uyandı ve en büyük kıraşı olan gay enes aklına geldi bütün gün enesi düşündü ama aralarında 35 yaş olduğu için kimseye söyleyemedi adamın motoru olduğu için duyguları daha da netletmişti ama kesinlikle paragöz olduğundan değil.
akşamında enes geldi ve ona sadece bakmakla yetindi. sadece birbirlerine gerizekalı ve komik olmayan şakalar yapıp gülüyorlardı
enayi nisa ceylinin aşkını hiçbir zaman görememişti ama ebru anında fark etmişti memeleri büyük olduğu için kalbi de büyüktü. bir gün nargile içmek için enes ultra taşşak belli edici pantolonu ile ultra anti suriyeli nargileciye gelmişlerdi. 2 tane nargile söylediler ama ceylin çok narin bir kız olduğu için 2 nargileyi de açamadı ama en büyük aşkı enes yardımına koştu ve 1 nargileyi ağızından diğerini burnundan çekip açtı ve dumanını kulaklarından çıkardı. nargile dumanını o kadar çok hızlı içine çekiyordu ki duman her yerinden fışkırıyordu. bu çok seksiydi ve ceylin bir kere daha aşık olmuştu ama 35 yaş...
nisa enayi
yeni bir gün yeni bir posta
ceylin rüyasında enesi görmüştü ve gay olduğu için kamyon devrilmişti. sabah kalkıp soğuk bir duşa girdi. aman tanrım enesin yüzüne nasıl bakacakı tek istediği enesle sikişmekti. tek bir konuda anlaşamamışlardı hangisi aktif hangisi pasif. Akşam oldu ve Nisalar ile beraber internet kafeye gitti Enes gelene kadar harika oynuyordu fakat Enes geldiğinde aşkımdan elleri titremeye başladı bok gibi oynamaya başladı bu nasıl mümkündü.
gözlerini bir türlü Enes'in üzerinden alamıyordu sakallarının mikrofona değişini  lazerli ellerinin mousa işleyişini aklından çıkaramıyordu bazensadece kendisi için lazere gittiğini düşünüyordü
neyse ki bu ödül çok uzun sürmemişti çünlü kaşar su onları pabloya çağırmıştı
pabloya enesin inanılmaz seksi motoruna bindi(tıpkı kendisi gibi) ona öyle sıkı sarılıyordu ki vücutları bir olsun istedi ama bu zevki çok uzun sürmedi çünkü pabloya varmışlardı. ona o kadar çok sıkı sarılmıştı ki enesin elleri birbine karıştı ve hem kornaya hem selektöre basıp hemde aragaz vermişti
ve pabloya rezil olmuşlardu. sanırım gay ceylini etkilemeye çalışıyordu
o sırada ikili pabloya giriş yapmıştı ve sanki bütün gözler onlsrın üzerindeydi sonra masaya oturdular herkes bir şeyler konuşuyordu ama ama ceylin enesin karışmış sakallarına odaklanmıştı. sonra bir anda göze geldiler ve ne olduğunu anlayamadan kimliğini bu zamana kadar gizli tutan erdem ki kendisi kaşar suyun eski sevgilisi olur bir anda masanın üstüne çıkıp enesi deliler gibi öpmeye başladı bunu gören ceylin ağlayarak pablodan uzaklaştı. o sırada kaşar su erdemim gayliğini kabullenmeye çalışırken enes erdemi isteksizce ittirerek hiddetle kalkıp ceylinin arkasından gitti o sırada omzu mustafaya çarptı ve mustafa bir anda yere serildi ve erdem pablonun diğer ucuna uçarak mustafa'yı belinden kavradı ve öpüşmeye başladılar o sırada kaşar su ve enayi nisa koca memeli ebru ortama rezil olup bayburtta ki üniversiteye taşındılar.
bütün bunlar olurken enes deliler gibi koşuyordu ve motoru da yanından sürüklüyordu ceylin enişte marketin önünde enişte bey ve leo ile ağlarken buldu. o sırada motoru bir kenara bıraktı ve uçarak yanına geldi ve ceylini kollarından tutup havaya kaldırdı ve ceylinin ayakları yerden kesilmişti çünkü o mimicikti. be öpüşmeye başladılar ve ceylin bu tutkulu andan uzaklaşıp enesin erdem ile öpüşmesini hatırladı sonra enişte beyden bi adet 33lük tuborg gold istedi ve şişeyi diklemesine enesin ağzına sokup çıkardı ve temizlendiğini umup düşünüp daha coşkulu öpüşmeye başladılar. onlar öpüşürlerken cop cop ve şıp şıp sesler geldiğini fark etti meğerse enişte bey leoyu sikiyordu o sırada enes ve ceylin öpüşürken kafaları bonk etti meğerse o kaşar suyun kedisi pezevenk mematiydi o yükseklitlen düştüğü için öldü ve tüm bunlar olurken kaşar su enayi nisa memeli ebru ve tatlı gay çiftimiz mustafa ve erdem gelmişlerdi. bunları gören kaşar su memed emmiden istediği kalaş nikofu sırtlayıp ceylin ve enese karbon attı iki aşık oracıkts ölüverdiler ve mematinin üstüne düştüler. sonra kaşar su onların kanını alıp enişte marketin camına "bardağım..." yazdı ama kuranca.
sonra kalaş nikofu tekrar sırtladı fakat pislendiği için enesin ölü bedeninden evin anahtarını slıp dakince eve çıktı son kez evi süpürdü ve sipsinin kırdığı bardağın camını alıp aşağı indi ve aşıkların önün egeçip yanağını ısırarak kaşlarını kaldırdı ve camı şah damarına sapladı ve oracıkta öldü (ceylin enes ve pezevenk mematinin üzerine düştü) bütün bunları gören ebru ağlayarak suyun cansız bedeninin yanına gidip son kez amını yaladı ve aids kapıp ağzından köpüklerler çıkara çıkara öldü. ve kaşar su,aşıklar ve pzevenk mematinin üzerine düştü. bütün bunlar olurken hala bunları izleyem enayi nisa bir şeyler yapması gerektiğini düşündü ve cebinden çıkardığı eşarp ile kendini boğdu ve tabiki memeli ebru,kaşar su,aşıklar ve pezevenk mematinin üzerine düştü. bütün hu olayları içinde mustafa ve erdem deliler gibi öpüşüyordu. kafalarını döndürdüklerinde kimseler yoktu ve sıcak yuvalarına gitiler
o sırada olanlar: enişte market leoyu sikmeyi bırakıp cesetleri içeri sürükledi ve press makinasında hepsini ezdi ve çıkan kandan yeni bir şarap üretti adını da eniştes special koydu. kalan cesetleri ise şöyle yaptı..
kaşar su 1656 tarihinde mısır hiyerogliflerinde bulundu
enayi nisa trabzonun b**** köyünde çay ağacının altında cesedi bulundu
memeli ebru ise jüpitere gönderilen astronotlar tarafından bulundu
aşık ceylin ve enes ise konya kızılırmak civarında bulundu (el ele tutşuyorlardı)
günümüzde pezevenk mematinin cesedi bulunamadı..
25 mart 2023
erdemle mustafa enişte special içerken çocukları geldi
nisa
enes
ceylin
su
ebru
ve hep birlikte enişte special içtiler be geçmişte çok iyi bildikleri arkadaşları adına kadeh kaldırdılar.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 13, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

kaslı holding sahibi badboy vampir kurtadam mafya mustafa furkan sevgilimWhere stories live. Discover now