aşk kuşları

36 2 0
                                    


kas adam bir anda kurt adama dönüştü ve 4 ayak üzerine düşüp gecenin karanlığına karıştı

ebrunun aşık olduğu kaslı kurt adam multi

....

ceylin yorgun bir şekilde uyanmıştı çünkü dun gece ahmetti hard bir şekilde götünden sikmişti ardından hızını alamayıp üstüne efeyi koyup sikmişti ve yardım için nisayı arayıp ona ahmet kaya remix açmasını istemişti.
yataktan indiğinde efenin cesedinin üstüne basarak mutfağa gitti
mutfakta oturan 2 gazuret suratlıyı görünce sinir krizi geçirdi ve onları camdan aşağı attı
fakat 1. gazuret olan babası 10 canlı olduğu için 4 ayak üstüne düşüp koşmaya başlamıştı
2. gazuret olan annesi ise telefonu kırıldığı için onu azarlıyordu. ceylin hiç beklemeden  efenin cansız bedenini camdan aşağı savurdu ve camı kapatıp odasına geçti. her yerde ebrunun fotooğrafları vardı. evet...ceylin...bir...yandereydi 
ebrunun eski nevresimini serdiği yatağına oturdu ve 9 gün önce gelen kargosunu açtı
ebrunun fotoğrafının basılı olduğu battaniye gelmişti. görünce sevinçten eplepepellpsi krizi geçirip bayıldı.

.....

sucuk izlediği pornolar yüzünden türk telekomdan perma ban yemişti ve yetkililer ile kavga ediyordu tam onları da beraber izlemeye davet edecekken kapı çaldı.
su kapıyı açtı ve erdemi gördü erdem EN YAKIN KANKASIYDI tamamen arkadaşca bir hareket ile ona sarıldı ve içeri aldı sonrasında tekrardan TAMAMEN ARKADAŞ CANLISI BİRİ OLDUĞUNDAN tren fotoğrafı olan yeni serilmiş nevresim üzerinde erdem ile seviştiler sonrasında yine ARKADAŞCA vedalaşıp ayrıldılar. sonrasında sucuk valorant oynamaya başladı ve 10 fps bilgisayarı ile 16 kill aldığı maçı kaybedince rage geçirip yan komşunun kapısını parçalamaya başladı ve sinirden bayıldı.

.....

nisa babasının evinde kafasında peştemal altında etek üstünde ise mont ile evdde otururken ömer faruk içeri girip bilgisayarı ile oynamak isteyince kafasından tutup ülke dışına vizesiz şutladı sonrasında 90 saat forest oyanamak için çöp motoru fanı sesi çıkan bilgisayarını açtı ve enayi ceylin ile 90 bacaklıdan kaçmaya başladı. 2 dakika sonra babası geldi ve aynı soruyu 183981 (yüzseksenüçbin dokuzyüzseksenbir) kere sorup odadan çıkıp gitti ve nisa soruyu cevaplarken öldüğü için peştemalini çıkartıp kendini astı ve sadece bayıldı.

sabah oldu ve hepsi okula gitti ve bir baktılar ki kıvanç tatlıtuğ engin altan düz yatan ahmet kaya ve alper erozeoroezoer okula yeni kayıt yapmışlardı. ceylin aşırı bad boy olduğundan göz devirip dolabına giderken aşırı kaslı kurt adam mafya vampir yakışıklı karizmatik badoy ukala adamın ebruya doğru gittiğini gördü. ebru hemen bir anime kzıına fönüştü ve kıpkırmızı oldu bunu gören ceylin ebrunun aşırı kaslı kurt adam mafya vampir yakışıklı karizmatik badoy ukala adama aşık olduğunu anladı ve osurarak deldiği atmosferin içinden gelen gazlar ile o adamı öldürmek istedi fakat yapmadı çünkü ebrunun memelerini izlemek ile meşguldu. 


anlatan kişi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

anlatan kişi


kaslı holding sahibi badboy vampir kurtadam mafya mustafa furkan sevgilimWhere stories live. Discover now