Diğer bölümlerin daha hızlı gelmesi için hikayeyi oylarsanız sevinirim!! //
16 Aralık 2017 Pazar
Saat gece 22.47'ydı, sokaklarda bir sonraki işimi bekliyordum, karşıma bir anda bir kadın
çıktı, elindeki çakısının bana doğrulmuştu, yüksek ihtimal para istiyecekti.N; Ya para, ya canın.
Owen; Hanfendi belanızı benden bulmayın lütfen.
N; Beni küçümseme!
Owen; Elim yeterince kana bulandı.
1.54 boylarında, siyah saçlı, ince belli bir kadındı, buraya ait değildi, parasızlık onu buraya sürüklemişti.
Ben bunları düşünürken elindeki bıçağı bana doğru saplamaya çalıştı, hafifce geriye bir adım atınca karşımdaki kadın yere düştü.
Elimi uzattım, elimi tutmadan kalktı, elindeki çakıyı cebine geri koydu, inatla elimi tekrar uzattım.
Owen; Owen, Owen North.
N; Nixie, bana genelde Nix derler.
Owen; Seni tanımlayan bir soyisim yok mu?
Nixie; Yeni tanıştığım kişilere soy ismimi söylemem gibi bir aptallık yapmıyorum.
Owen; Haklısın..
Nixie arkasını dönmüştü, elimi cebime attım, bir kartvizit çıkarttım, Nix'in omzuna dokundum, bana döndüğünde kart vizit'i verdim.
Owen North.
North K.S.
212xxxxxxxxxKartvizit'i okurken ben çoktan arkamı dönmüştüm, hızlıca yürüyordum, arkamdan gelen sese aldırmadım.
Bir kafeye oturdum, hiç beklemediğim anda bir anda karşıma Nixie çıktı, ona baktım, oturması için işaret ettim, karşıma oturdu.
Owen; Bir şey içer misin?
Nixie; Boşver içeceği, sen Genç katili olan Owen mısın?
Owen; Evet, tam olarak kendisiyim.
Nixie; Az önce yaptığımdan dolayı gerçekten özür dilerim.
Owen; Amatörler her zaman hata yapar.
Nixie; Amatör kelimesi kalbimi kırdı biraz..
Owen; Amatörlükten kurtulmak istersen ara beni.
Konuşmasına fırsat vermeden kalktım, hızlıca evime gittim, eve gittiğimde telefonumda 6 cevapsız çağrı vardı, geri aradım.
Owen; North KS nasıl yardımcı olabilirim?
Nixie; Aramamı söylemiştin.
Owen; Whatsapp'tan konum atıyorum.
Telefonu kapattım, Whatsapp'tan Nixie'ye konum attım, çok geçmeden Nixie geldi.
Owen; Hoş geldin Nixie.
Nixie; Hoş buldum.
Owen; Eğitimine öncelikle silahlarla başlayacağız...
Nixie; Silahlar mı? Bıçaklar daha kullanışlıdır..
Bu lafından sonra konuşmayı kısa kestim, bir haftadan uzun bir süre boyunca Nixie'yi eğittim.
Owen; Hala bıçakların daha etkili olduğunumu düşünüyorsun?
Nixie; Hayır.. Silahlar daha kullanışlıdır.
Nixie'ye gülümsedim, bana olan bir borcu vardı, zamanı gelince onuda alacaktım..
Nixie gitti ve bende planıma dönmüştüm, bir katedral, kuralların olduğu bir katedral ama öncelikle Eliza Corp'u yok etmeliydim.
Bir ajan gibi aralarına sızacaktım, planım bu andan itibaren başlamıştı, artık yanımda bir ortağım bulunuyordu..
Tehlikeli bir plandı, hazırlıklarımı yapıp evden çıktım, sokaklarda yürürken gecenin karanlığıyla kayboldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suikastçi
AçãoOwen North bir suikastçiydi, 1.72 boyunda, kahverengi gözlü, kıvırcık saçlıydı, işinden vakit ayıramadığından dolayı hiç bir ilişkisi yoktu. Owen North bir suikast sırasında bir günlük bulur, günlüğün içi boştu, köşesinde ise kendi kanı vardı, günlü...