Diğer bölümlerin daha hızlı gelmesi için hikayeyi oylarsanız sevinirim!! //
24 Aralık 2017 Pazartesi
Herhalde sizde neden Eliza Corp'u yoketmek istediğimi merak ediyorsunuzdur, katedrali oluşturmam için tüm suikastçilerin ekipsiz veya küçük ekipler halinde olması gerekiyor.
Eliza Corp'un 340 suikastçilik bir ordusu bulunuyor, mantıklı bir planla Eliza Corp'u yıkmayı başarabilirdim.
North Malikanesi
Plan hazırdı, sadece bana gereken şeyler malzemeler ve içeriden bir kaç insan, insanlarlarla başlayacaktım.
Telefonuma davrandım, telefonumdaki Eltra ismiyle kayıtlı birini aradım.
Owen; Eltra, müsait misin?
Eltra; Evet müsaitim.
Owen; Katedral için yardımın gerekiyor.
Eltra; Yüz yüze konuşalım, on dakikaya ordayım.
Telefonu kapatmamın üzerinden neredeyse tam on dakika geçmişti, kapı çaldı, kapıyı açtım.
Karşımda uzun saçlı, kısa boylu bir bayan vardı, saçları kahverengiden sarıya dönüyordu.
Owen; Eltra, hoş geldin.
Eltra; Hoş buldum North.
Eltra içeriye geçti, hazır olan kahveleri getirdim, karşılıklı oturduk.
Owen; Eltra yı mı tercih edersin yoksa Elena mı?
Elena; Elena daha iyi olur.
Owen; Evet Elena, senin görevini anlatacağım, elektrikten sorumlu olduğundan sigortalara ulaşman kolaydır herhalde.
Elena; Evet aşırı basit.
Owen; Güzel, senden tek isteğim sinyali verdiğimde sigortaları indirmen.
Elena; Sinyal ne olucak peki?
Owen; Bir patlama sesi.
Elena; Anlaşıldı, başka bir isteğiniz ekselanslarım?
Owen; Şuanlık yok ama Nicole'yi bahçeden uzak tut.
Elena kafasını salladı, evden çıktı, Eliza Corp'un bahçesi boş bir alandı, kapılar dışında bir oksijen girişi yoktu.
Silah tüccarlığı yapan bir arkadaşım vardı, Matthew'di ismi, telefonumdan Matthew'i aradım.
Owen; Matthew, bana 2 c4 ve 4 usp lazım, ayarlayabilir misin?
Matthew; Tabiki, 40.000$ hesabımda olsun, yarın adresinde.
Telefonu kapattım, bitcoin üzerinden Matthew'e 40.000$ gönderdim, artık sadece birkaç adım kalmıştı.
Sinyal bozucu ve sağlam bir yoldaş, ikincisi için planlarım vardı, daha emin değildim.
Evden çıktım, kaçakçı arkadaşımın yanına gittim, kapıdan girdim, Tina bana gülümsedi
Tina; Owen seni buralara ne attı?
Owen; Sinyal bozucusu lazım.
Tina; Tanesi için 12.500$, sana uygun mudur?
Owen; Sabah 13.00, evime kargo, 2 adet.
Tina; Ödemeyi kriptodan atarsın Owencim.
Başımı salladım, hızlıca aracıma geri bindim, kriptodan Tina'ya 25.000$ gönderdim, banka hesabımda 2.000.000$ kalmıştı, bu kalan paranın 125.000$ kadarını Elena'ya gönderdim.
Kalan parayı katedral inşaatına bıraktım, şuanlık yeterliydi, ileride daha fazla para gerekecekti.
Evime döndüğümde saat geç olmuştu, yatağıma uzandım, gözümü kapatıp açtığımda sabah olmuştu.
Kapımın önünde iki kutu vardı, iki kutuyuda içeriye aldım, ikisinide inceledim, tam olarak bana lazım olanlardı, gülümsedim.
Telefonumu çıkarttım, Soviena kaydıyla birini aradım, telefonu 5 saniye geçmeden açtı.
"Reyx planını başlatın."
Bu kelimeleri söylediğim gibi telefonu kapattım, telefonumu kırıp attım.
Kutuların içindekileri çantaya koydum, iki adet silahımla evden çıktım, aracıma bindim kontağı çalıştırdım.
Nixie'nin yanına gittim, telefondan Nixie'yi aradım.
Owen; Bana iyilik borcun vardı.
Nixie; İstediğin zaman ödeyebilirim.
Owen; Kapıya çık.
Nixie telefonu kapattı, iki dakika geçmeden kapıya çıktı.
Owen; Bir ortağa ihtiyacım var, planı yolda anlatırım.
Nixie bir şey söylemeden araca bindi, saate baktığımda 13.02'ydi, planı başlatmak için karargaha sürdüm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suikastçi
AçãoOwen North bir suikastçiydi, 1.72 boyunda, kahverengi gözlü, kıvırcık saçlıydı, işinden vakit ayıramadığından dolayı hiç bir ilişkisi yoktu. Owen North bir suikast sırasında bir günlük bulur, günlüğün içi boştu, köşesinde ise kendi kanı vardı, günlü...