"Eliza Corp."

575 29 6
                                    

Merhaba, hikayeyi beğenirseniz oylarsanız, yeni bölümler daha hızlı gelir!! //

15 Aralık 2017 Cumartesi

Güneşin ilk ışıklarıyla gözümü açtım, hala dün akşam kaybettiğim bilekliğe üzülüyordum, tam tekrar uykuya dalacaktımki cam kırılma sesiyle uyandım.

Hafif adımlarla sese gittim, bir kağıttı, elime aldığımda ağırlığını farkettim, kağıdı açtım, içinde taş vardı, işte bu yüzden cam kırılmıştı.

Kağıttakileri tam okumaya başlıyordum, gelen sesle dikkatim dağıldı, bir cam kırığı daha, önce elimdeki kağıdı okumaya başladım.

Merhaba Owen North, ben Eliza Corp'tan Sofia, öncelikle aklındaki bir kaç soruyu hemen cevaplayayım.

Öncelikle Eliza Corp nedir diyorsundur, Eliza Corp bir suikastçi topluluğudur.

İkinciside herhalde sana neden bu taşı fırlattığımızdır, dün akşam yaptıklarını gördük, tüm Eliza Corp olarak etkilendik

Senide aramızda görmek isteriz, adres ve tarih bilgileri diğer kağıttadır.

Camlara dikkat etmeden diğer taşa gittim, geçerken ayağımı kestim, umursamadan hemen kağıdı açtım.

Elizabeth Corpartion, 15 Aralık 18:30

Kağıdı bıraktım, saat 11 olmuştu, hızlıca yatak odasına gittim, üzerime siyah bir kurşun geçirmez takım elbise giydim, iki adet USP ile evden çıktım.

Akşam 17:30'a alarm kurdum, yeni açılan bir bar vardı, zaman geçirmek için oraya gittim, içeri girdim, hafif bir göz gezdirdim, barmen'in karşısına oturdum, buzlu viski siparişi verdim.

Sağa doğru döndüm, yanımda bir kadın vardı, bileğinde altın bileklik vardı, benimkine çok benziyordu, bir anda bana döndü, bana dönmesiyle şok oldum.

Bu oydu, bilekliğimi çalıp kart vizit koyan kadındı, barmen'in viskimi getirmesiyle ona döndüm.

Owen; Bilekliğimi alabilir miyim?

X; Ne zaman farkedeceğini bekliyordum.

Owen; Sen kimsin?

X; Ben Eliza Corp'tan Sofia'yım, sana mektubu gönderen.

Owen; Burada ne işin var?

Sofia; Seni uyurmaya ve bilekliğini vermeye geldim, akşam seni sınayacaklar, dikkatli ol.

Ben konuşmaya fırsat bulamadan bilekliği çıkartıp tezgaha koydu, bilekliği aldım, döndüğümde Sofia çoktan gitmişti..

Saatlerce aynı masaya bakaldım, telefon alarmıyla anca kendime geldim, hızlıca bardan çıktım, aracıma binip Eliza Corp'a sürdüm.

Oraya vardığımda 10 dakika erken gelmiştim, içeri girdim, ben daha konuşmadan resepsiyonist bana odanın ucundaki kapıyı işaret etti.

Hızlıca yürüyerek girdim, karşımda 4 kişilik bir ekip vardı.

C; Hoşgeldin Owen, yada Genç katili mi demeliydim?

Owen; Owen kâfi.

C; Sana bizi tanıtayım o zaman, ben Collin, Eliza Corp'un Yöneticisiyim.

Collin; Karşımda oturan Sofia, kendisini zaten tanıyorsundur, sağımda oturan Marvelyn, solumda oturan ise Darryl ve son olarakta boş koltuk istersen senin.

Owen; Tabiki isterim aslında ama beni nasıl buldunuz?

Collin; Hepsini zamanla öğreneceksin.

Boş koltuğa oturdum, Sofia'ya bakıp gülümsedim, Collin bir silah çekti, hızlıca bana bir mermi sıktı, mermisi takım elbisede kalmıştı.

Collin; Bravo, Eliza Corp'a hoş geldin...

Gülümsedim, kimse yaklaşık on dakika bir şey söylemedi, Collin'in kalmasıyla herkes teker teker odadan çıktı, bende odadan çıktım, aracıma bindim ve karanlığa karıştım..

Suikastçi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin