Buraya kadar az destekle geldim, hikayemi oylarsanız sevinirim. //
Eliza Corp, yakında bir hiç olacaktı ama hiçbirinin bundan haberi yoktu, Mattheo organizasyonun - Eliza Corp- önünde aracıyla durdu, kolundaki saate baktı neredeyse 1.30 olmuştu.
Mattheo yol boyunca bütün planı anlatmıştı, bu saatten sonra konuşma yoktu, herkesin gizliliğini sağlaması gerekiyordu, cüzdanından Eliza Corp kartvizitini çıkarttı, kapıya doğru ilerledi, korumadan onay alıp Nix ile içeriye girdi.
Nix ile iki ayrı yöne saptılar, Mattheo bir havalandırma tünelinin vidalarını söktü, içine oyuncak arabaya bağlanmış bir bomba bıraktı, araba havalandırmada yavaş yavaş ilerliyordu, istediği nokta geldiğinde aracı durdurdu, sağ elinde bulunan mekanizma bombayı patlatmaya yarıyordu.
Mattheo mekanizmayı elinden bırakmadan sol eliyle belindeki silahı aldı, mermilerini yavaşça kontrol etti, 11 mermi vardı, birisini doldurmayı unutmuştu, organizasyonda bugun bir kutlama vardı, nöbetçiler - Nicole ve Elena - hariç herkes bahçede olucaktı.
Mattheo törenin başlamasından yaklaşık 15 dakika sonra bahçenin kapısındaydı, bahçe üstü kapalı sadece havalandırmadan hava alabilmekteydi, 2 binanın ortasında olan bu yer aslında çoğu kişi için cennetin tanımı olabilirdi ama yakında Mattheo tarafından cehenneme çevirilicekti.
Herkesin içeride olduğundan emin oldu, Mattheo çantasından sinyal bozucuları çıkartıp teker teker kapılara yerleştirdi, sadece sinyal ile çalışan 2 adet elektronik kapı vardı, bomba sesiyle birlikte havalandırma çökücek yedek havalandırma sigortalar kapandığından dolayı çalışmayacaktı, Mattheo işaret amaçlı sağ elindeki mekanizmayı çalıştırdı, bomba patladığında sinyal kesici şifresini girdi, kapılar hiç bir türlü açılamıyordu.
Gelen sesle içerideki herkes panik haline geçmişti, sigortaların gitmesiyle birlikte yavaş yavaş oksijenleri tükenmeye başladı ama Mattheo içeride birşey farketti, Nicole oradaydı, orada olmaması lazımdı, neden buradaydı ki?
Ne kadar uğraşsada, çırpınsada o kapıyı açamazdı, Mattheo kendini yormak yerine gücünü korumalara saklamaya karar verdi, patlama sesine gelen 2 adet koruma vardı, tek mermiyle ikisininde kafatasını deldi, yere düşen cesetlerin sesi koridorda yankılandı.
İçeridekilerin havası tükeniyordu, bir kaç kayıp vermişlerdi bile, Eliza yöneticileri cama vuruyordu ama ses geçirmez olduğu için Mattheo bundan haberdar bile değildi, gözünü katedrali kurma hırsı bürümüştü, her şeyi kaybetmeye hazırdı.
Yaklaşık bir kaç dakika sonra herkes ölmüştü, Mattheo ekibini çağırarak etrafı temizletti, yep yeni bir dekorasyon yaptı, girişteki Eliza tabelasını şuna değiştirdi;
"Reyx Catedral."
Burası suikastçiler için cennetti artık, kimse kimseyi öldüremez, hakaret edemezdi.
Kuralları çiğneyen herkesin karşısına Mattheo çıkardı.
// Son.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suikastçi
ActionOwen North bir suikastçiydi, 1.72 boyunda, kahverengi gözlü, kıvırcık saçlıydı, işinden vakit ayıramadığından dolayı hiç bir ilişkisi yoktu. Owen North bir suikast sırasında bir günlük bulur, günlüğün içi boştu, köşesinde ise kendi kanı vardı, günlü...