3. Replik

3.5K 102 8
                                    

Merhaba arkadaşlar yine sevdiğim repliklerden biri.Umarım siz de seviyorsunuzdur.😍😘😍
Fazıl dede:Eee torunum gelinimle nasıl tanıştınız anlatsana.
Sinan:Şey dedecim şöyle oldu.Biz.Nasıl oldu?
Nisan:Şöyle oldu.
Sinan:Hah.
Nisan:Ben işte o yıllarda Paris'te sokak şarkıcılığı yapıyordum.
Sinan şaşırır gülmeye başlar.
Nisan:Şimdi ben yine böyle sokak şarkıcılığı yaptığım bi akşam.Meğersem o dönem Sinan da Paris'teymiş.Bir seminer için göndermişler Paris'e .Gene böyle bi akşam ben Eyfel Kulesi'ni almışım sağıma önümde böyle bir kalabalık çıkarmışım gitarımı çalıyorum.Görmen lazım ama o dönem Fransızca su gibi.
Sinan:Fransızca?
Nisan:Oui ,ben çok güzel Fransızca konuşurum.Aksanım da gayet akıcıdır yani.Neyse,neyse şimdi konuşup başınızı ağrıtmıycam,şişirmiycem ya da anlamazsınız çünkü.
Özge:Ben biliyorum canım.
Nisan:Tatlım konumuz Fransızca bilip bilmemek değil,konumuz bizim nasıl tanıştığımız.Ben anlatmaya devam edeyim.Gene bir akşam böyle çıkardım gitarı işte söylüyorum.Meğersem kalabalığın içinden o da beni izliyormuş.Ondan sonra neyse ben şarkılarımı bitirdim ama görsen alkış kıyamet böyle.Eşyalarımı topladım tam gidicem,Sinan Yanıma geldi de mi kocacım?
Sinan:Aaa evet evet artık dayanamadım dede sesi nasıl biliyor musun?(Duraksar)Su gibi,su.Çok güzel.
Nisan:Ehhh.Teşekkür ederim.Sonrası da işte bildiğiniz.Fırtınalı bir romantik hikaye.Yani şöyle anlatıyım dedecim.Hırçın ,dalgalı bir denizin beni tanıdıktan sonra durulup sakin bir okyanus kıyısına dönüşmesi gibi.
Nisan Özge ye eğilerek :Maintenant vous comprenez moi, mon tout-petit (Fransızca olarak şimdi beni anladın mı küçüğüm,der)

Acil Aşk Aranıyor ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin