A Bentlakás

284 8 0
                                    

Igen. Eltelt az első óra és, szünetben mindenki te rólad meg Bakugo-ról beszélt. Katsuki nagyon aranyos egesz szünetbe engem.csak egyszer ment el a Wc-re es adig hirtel ott termett ellötem Todoroki Shoto.
-ohh Szia Selena. Tenyleg együt vagy A bakugoooval? -
- heo todoo. Háth.. Ugy látszik -
válaszoltam a kérdésére
-ELL LEHET HÚZNI INNEN FELEMÁS-
Orditott áttal Bakugo a folyoso másik végéböl.es todoroki elköszönt, baku oda jött be csukta iskolai szekrényem ajtaját, és agyon smárolt. És mivel már mem kaptam levegöt, igy megállitva az idöt, elváltam tölle és a háta mögé áltam. Elis inditottam az idöt es egy nagyot nevettem rajta ahogy neki esik a suli szekrénynek. De be csengettek szoval bakugo megfogta a kezemet es be mentunk a terembe.
- diákok. Haza mehettek pakoljátok össze a cuccaitokat, hisz ma költöztök be... __ásitás__a bentlakásba. - szolt Aizawa És ki ment az ajton.
En haza siettem. És anya othon volt. Beszeltem vele egy jó kis idött. Ees be mentem a szobámba,össze pakolni,. Be pakoltam és ki mentem anyámtol elköszönni. De csengetnek. Anya nyitott ajtot, . En a nappaliba ültem még es anyam be jön - Selena. Tudod, hogy nem zavart volna.. De be mondthattad volna, hogy van egy barátod. - szolt rám anyam
-sziaa drága-bukott ki anya háta mögül bakugo. Es én csak tátott szájjal néztem, hogy milyen kedves anyámmal. - sz.. szia éd.. édes-. Es be hozta az összes cuccát az elötérbe. Es le ültünk beszélgetni. Anyam olyanokat kérdezett, hogy "hogy jöttűnk össze." "hogy ismertük meg egymást" es ezeket az alap kérdéseket. És bakugo kulturáltan beszélt vele. Még engem is meglepett. De fél óra múlva indultunk. Amint ki érünk a házbol bakugo megszolalt - ALIG BIRTAM KI, HOGY NE ORDITOZZAK - nevettünk egyet. Aizawa elmondta a ki kötéseket, es be mehettünk. Bakugo mondta hogy menjek vele, oda mentünk Aizawá-hoz és Katsuki rá kérdezett "

VÉGZET (Bakugo x Reader) Where stories live. Discover now