A korhàzba mikor felkeltem aza kis alacsony öregnéni volt elöttem .akinek nem tudom még mostse a nevet. És ide hivta Aizawat All mightot és a többi höst. Kérdezgettek hogy miket csinaltak stb es hogy mit mondtak.nem mondtam el az igazat mert nem akartam. Csak azt mondtam ,hogy semmit.csak ,hogy áljak átt hozzájuk.
De nagy nehezen elengedtek .
Ugyhogy futottam vissza a katsuki szobájába ahová már vissza lettek cipelve a dolgaim. Es egyböl katsuki karjába ugrottam..
-time skipp---
-nem megyünk valahova?-(REPPEJ JŐ NAGSZERŰ HŐS ) kérdezte Katsuki.Amin meglepödtem.hiszen sose megyünk sehova
-hova akarnál? Hehe-(MI VAN VELED SCHMUCK?)
Kérdeztem mosolyogva .
-akárhova.olyan rég voltam veled '_'- szolt katsuki.
-mivan bæszni akarsz?- nevettem fel
-rohadj meg - valaszolt viccesen.
-akkor menjünk az/a (kedvenc kajaldadba)...de várjunk.bakugooo te most randizni hivsz?-cukkoltam katsukit
- nem kellene? És élvezd ki a kedvessegemet --time skip.(a kedvenc kajaldádba)-
-amugy miért eza kedvenc helyed?-.
Kérdezte katsuki.
-jah háth.ha a szerelem túl drága akkor itt olcsó a bór- válaszoltam mokásan kérdésére.
-jaj mintha annyi szerelmed lett volna!-
-hát bakugoo...biztos több mint neked.!-
-Aha-aha .elhiszem-
-nah katsukám neked hány volt ?-
- 12 .-mondta katsuki.
- pfff.nekem 17- nevettem fel (orbán verd ki a ferinek....)
És sokat beszéltünk meg nevettünk.
(FERI NE MENJ EEEL)
Majd othon amikor haza mentünk a többiek felelsz vagy merszeztek.
-ohh szisztook .beszáltok?-mosolygott ránk uraraka
-ohh igen.nagyon szivesen.-
Es le ültünk
Valamiért Momo nagyon szúros szemmel nézett rám nah mindegy.
mina pörgette dekut.deku felett.es mina azt kérezte ,hogy
-Midorya izuku.szűz vagy?-
-ö...ö m...mina er...erre nem akarok vá...lászolni.-
-AKKOR VETKÖZZ DEKUUUU.TUDOD A SZABÁLYT- orditottam be megjegyzem itt már be voltunk ittasodva.es közösen le vettük midora poloját.de ugyhogy midorya pörgetett. És engem.
-nah akkor ha már ilyen boldog vagy .te az vagy?- azthitte izuku ,hogy ki tol velem.
Csak bakugora néztem.-már rég nem. -es mindenki felnevetett.én momot pörgettem.momo mert.
-Vizesést!.aki nem tudja mi az annak elmondom drága deku.hogy egyhuzamba folyamatosan sokat kell innia.-momo igy tett.ö engem pörgetett.és mondom ,hogy egyet merek.
-háth ha mersz...akkor ha szereted a használt játékot....(hatás szünet=...)7 perc menyország .Todorokival- mindenki befejezte a beszelgeteseket es neveteseket. Bakugo már ált volna fel .de nem hagytam.-ha ezt akarod baszki.akkor ez lesz es megfogtam todo kezet es átt mentunk a masik szobaba.mindenki tatott szájjal neztunk.5 perc utan nem birtak és be nyitottak.amit láttak ,hogy találtunk egy kártya paklit.es ezzel játszottunk.bakugon látszott a megkönyenbüles.
Majd felaltam.es szoltam -nah i think én felmegyek.byeee.szia momo-
Es mentem fel a szobaba .es bakugo követett
VOCÊ ESTÁ LENDO
VÉGZET (Bakugo x Reader)
FanficHello gusy 🔞🔞 Jelenetek lesznek. Szoval olvasd el nyugodtan