egy gyenge harc nap

84 2 0
                                    

Másnap reggel a súliba.
-gyerekek .mint mondtam felkészületlenek vagytok .szoval még a sport fesztivál elött  egy  honappal kettő-fös csapatokba osztunk titeket. Es igy kell harcolnoto.a csapatok. Szoval .
1. Csapat
Mina ,Mineta vs tsuyu ,Yuga
2.csapat.
Bakugo ,kirishima vs  tenya ,Midorya
3.  Csapat
Momo ,hagukare vs jirou Denki.
4 csapat
Shoji ,tokayami vs selena, todoroki
Igen ebbe a sorrendbe küzdtök meg egymással.- mondta Aizawa és ezútán 5 perc megbeszelesi idö volt. De kezdödtek a  harcok.mi kameran keresztül nézhettük ahogyan harcolnak.szemtöl szembe voltak. Mina nem várt semmire ,egyböl elkezdett a savval együt forogni.(ELFELEJTETTEM A TÁMADÁS NEVEKET SRRY).
Mig mineta elkezdte mindenhova dobálni a ragacsos szöllö szarait a hajábol.tsuyu es aoyama ugyesen kerültek a tamadasokat.de vegül aoyama túl eröltette a köldöklézer használatát.szoval a hasa rohadtul elkezdett fájni.szoval felkelledt adják a versenyt.
Gyöztes.
Mina Ashido és Minoru Mineta.
2. Kör.
Itt elgondolkoztam ,hogy menyi esélyük van Tenyáéknak .
Végülis eléggé sokáig birtak dekuék .deku negyven százalékos kepességel  fejbe vágta bakugot.igy egy kicsit le lassultak.habar kirishima lefoglalta midoryat.addig tenya bakugora volt utalva..de bakugo kegyetlen volt. Es szétt lötte tenya kipufogoját.es a pályat is. Szoval nem is én lennék ha eszembe jutna a  csávó neve.de a beton ember .ujra feltöltötte betonnal a pályat.
Bajugonak nagyon fájt a feje ,ugyhogy oda futottam hozzá.
-életem jól vagy?fáj a fejed?-.kérdeztem katsukit.
-jaj..hagyjál már minek nézel?-  bakugo tömegbe velemse cukiskodik XDD
fülébe sugtam  -amikor vissza megyunk kapsz valamit -egy huncutabb mosolyal.majd be vittek a gyengélkedöre.
Rövid idö után jött is a
3. Csapat
Momo ,hagukare vs jirou ,Denki. Eza csata tartott a leghoszab ideig eddig.
Hagukare egybol a ragyogo fényel támadt. De denkieken szerencse volt szemfedo.hosszu ideiig harcoltak.de vegul denki agysokkot kapott .szoval felkellet adják.
4 csapat
En ,shoto vs tokoyami ,shoji.
De ellote tartottunk ebéd szünetett.itt szerencse átal tudtuk beszelni ,hogy-hogy mi legyen.
Miutan vege lett a kaja szünetnek  hamar neki fogtunk.
Todoroki az egész területett le akarta fedni jéggel. De erre tokoyamiek számitottak. Shoji elkezdett futni Todoroki fele. Es todoroki oda szolt hozzam.-intezd el  tokoyamit.en shojival elleszek-
Es elis futottak.   A fény kepessegel probalkoztam tokoyami ellen.de igyis tudott támadni folyamatosan.és es felbaszott.-jólvan bazdmeg.ha játaszani akar játszunk.!-és elé  vettem a kardot.amibe mostmár 100%-ig bele tudtam vezetni a "mágikus erőmet"
Es elkeztem tokoyami felé futni.kozben tokoyami szerencséréje be burult az ég.
Tehát az árnyékszörnye erösebb lett.de én igyis erosebb vagyok. Tokoyami is az árnyékát felém lenditette.de kivedtem a  támadást.  Elég sok ideig  harcoltunk.de igy rá kellet jönnöm ,hogy a kardom nem sebzi a sötét árnyt. Ugyhogy inkáb tokoyamit támadtam inkább es nem az árnyékával harcoltam.de eszembe jutott ,hogy mi lenne akkor ha nem minden erömet vinném bele a kardba.hanem csak a fényt..tehat megprobaltam.es nehezen de sikerult.igy az árnyek velem szembe hatástalan volt. Tehat nyerhettem.közbe todoroki ki ütötte Shojit.szoval  hátulrol fagyasztotta be tokoyamit.tehát nyertunk.
- gyerekek.ugyesek  voltatok ...asszem.Szóval. mehettek visza a szobátokba.-
-time skipp- én mielött a szobába mentem volna ittam egy kávet ,amint ezt meg ittam futottam fel Katsukihoz. Aki egybol magahoz ölelt és le vette pólómat.

VÉGZET (Bakugo x Reader) Where stories live. Discover now