2 évad 1. rész.

49 2 0
                                    

Uhh ....háth vége a tavaszi szunet elsö felének.todorokival elég sokat beszelgetunk de bakugoval...egy szótsem,nagyon megharagudott rám ,de ma megyek törekvöhöz...hátha ott elmondja mi a baja..todorokiékhoz kellet menjek és anyu elvitt ,miután kiszáltam a kocsibol todoroki meg Deku ott várt -ohh szia Selena Ei !-köszönt törekvö -Jó napot Todoroki-kun!- köszöntem vissza
-ei-chan nem tudod ,hol van Kachan?-kèmérdezett deku-öhm nem...-
Dekunak mutattam  hogy varjon még..majd Törekvö ki ment a szobábol. -nem tudom mi van vele..2 héttel ezelött ,todokival kajaltam es megsertodott..nem beszeltem vele egesz szünetbe. - deku csak nézett.-Selena írj rá ,hogy hol van..-mondta Todoroki .

Elé vettem a telfonom ,és rá írtam (üzenet:)

---------------17:00---------------
(Selena)-szia drága .hol vagy? Nem tudjuk mivan veled ....hiányzol..

_Látta_
-------------18:00-----------------

Bakugo 1 órája nem írt vissza -hagyjuk...lehet holnap.reggel jön - biztattot Deku..

Hát nem jött ,es elis telt az elsö monkanap..nehezen de tudtuk követni törekvöt...

Vége is volt  a gyakorlatnak ,igy tudtam ,hogy holnap iskola. Bakugonak naponta írogattam ,de nem írt vissza
 

Suliba elösször a bentlakásba mentem ahol bakugo csak feküdt és nézte a plafont.
-bakugo? Milyen bajod van? Mértnem tudtál vissza írni?- vontam kérdöre a sündiszno fejüt.
- vége van..szakitok veled -
Mondta katsuki.én csak megfogtam a cuccaim és átrohantam a nöi szobákhoz...de az én szobámba be koltözött ochaku..nem tudtam hova menni igy csak a nappaliban ültem összekuporodva és zokogva.hirtelen az érezten hogy egy kéz derekamon találja helyét.oldalra néztem  és Shoto volt. -mi a baj selena? Mért sirsz?- zokova be bujtam karjai közé és elmondtam ,hogy katsuki ki dobott..és most nem tudom ,hova menjek  ..- hát bakugo egy pöcs fej.. ezen nem tudok segiteni ,de ha akarsz átal jöhetsz hozzám Ei-chan-és megfogta a böröndömet  és felvitte a szobájába én meg kullogtam utánna.
Todoroki megnyugtatott majd neki dölt az ágynak ,hisz csak holnap kezdodik a tanitás.,én meg rá írtam Bakugora.
( üzenet )

Selena : Bakugo...légyszives ,nem tudom mivel bántottalak meg enyire de én szertlek ! 

És bakugo elkezdett vissza irni

VÉGZET (Bakugo x Reader) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu