Sziaszok! Nem is tudom hogy kezdjem ezért inkább bemutatkozom (mint minden normális ember)
Remington Leith vagyok, 24 éves
Van egy bandám, a Palaye Royale, amit öcsémmel, Emersonnal és bátyámmal, Sebastiannal alapítottunk.
Most is épp turnén vagyunk a Black Veil Brides-al. Elég jó banda és Andy Biersack az énekesük és awww.. olyan jó hangja van. Ha választanom kéne hogy kinek szülessek, tuti Andy-t választanám. Na jó koncentrálnom kéne ugyanis mindjárt fellépés és nem szeretnék égni. Meg a közönség se csalódjon.
Olyan fél óra múlva fellépünk úgyhogy fel kéne készülnünk. Mármint csak nekem ugyanus a testvéreim már rég kész vannak.
Em is csak a dobverőt forgatja és unatkozik. Gyorsan elszaladtam egy pohár vízért, megittam és vissszamentem a többiekhez. Csendben várakoztak még mindig, azzal a különbséggel, hogy Seb időközben elővette a telefonját.---------------
Itt állok a színpad előtt teljesen felkészülve és márcsak azon agyalok, hogy semmi bajom ne essen, ugyanis az előző állomásnál leestem a dobokról és el kellett halasztani a koncertet.
Visszaemlékezés:
Épp a Hang On To Yourself ment amikor jó ötletnek tartottam felállni a dobra. Hát nem volt az. Leestem a dobszerkóról és ráadásul tönkre is tettem. Sajnálom szegény lengyeleket. Majd bepótoljuk.
Visszaemlékezés vége:Most viszont már itt állok a budapestpark színpadán és hatalmas örömmel és egy kis rémültséggel mondom, hogy nagyon örülünk, hogy itt lehetünk, és, hogy nemsokára biztos jövünk vissza. Sőt már tervezzük is februárban.
Csak el ne szúrjam. Hhhh le kéne nyugodnom.
Elkezdtem énekelni a Mr. Doctor Man-t.-------------------
Vége a koncertnek és a buszban pihenünk mikor kopogtak aztán be is jöttek.
Sziasztok
Ez az első sztorim és nem igazán értek hozzá úgyhogy bármilyen kritikát segítséget elfogadok. Ha egyáltalán olvassa ezt bárki is.
A helyesírási hibákért meg bocsi.
Legyen szép estétek!
YOU ARE READING
Egy turné és a két rockstar (Remdy)
Fanfictionminden egy turnéval kezdődött..... amikor a két rockstar egymásra talált..... vajon egyszerű lesz az út, vagy kesznek akadályok? Vajon együtt maradnak a végletekig, vagy elválnak útjaik? Képesek lesznek együtt megbirkózni mindennel megszakítás nélkü...