Mr. doctor man

71 5 10
                                    

Becsuktam magam mögött az ajtót és odamentem a kanapéhoz. Felvettem Emyt aki a mellkasomba temette arcát és elindultam az vele az ágya felé. Seb csak enyhe mosollyal nézte végig a jelenetet. Óvatosan leraktam az alvó dobost az ágyra aztán visszamentem a konyhába ahol Seb várt. Leültem és vártam milyen baromságnak vélt igaszságot hord össze. Mert ez mindig így volt. Mindig igaza volt, elvégre ő az idősebb, de a fiatalok makacsabbak, így nem nagyon akartak hinni a gitárosnak. Persze mindenben ő volt a legjobb.

- Miért is mentél el? - kezdett bele egyből. Azért köszönni ne legyen luxus.

- Először is szia. Másodszor is, csak elvoltsm sétálni. - séta remek kifogás arra, hogy az egész utcát végig üvöltöttem volna a Mr. Doctor man refrénjével... nem is, inkább Lonely. Igen, megőrültem. Naaa, nyugi nem. De végülis tényleg sétáltam, és még csak nem is üvöltöttem. Egyre jobb. De nem tudom mi. Őszintén már sírnék kínomban. Annyira elcseszett vagyok.

- Jó. Akkor szia. Az ember nem megy el csak úgy sétálni fél 9-kor faképnél hagyva a testvéreit. Emerson sírt érted, te meg itthagyod. Az öcséd Remington.- azta Sebastian Danzig. Köszönöm. Erre én is rájöttem. Jó. Tényleg szemét volt itthagyni.

- Én meg miattad sírtam. - vágtam a fejéhez. Miatta sírtam. Andyért sírtam. Áhh már nem tudom. Andy nem is meleg.

- Bocsánat. Nem kellett volna egy ilyen kis apróság miatt üvöltözni.

- Én is sajnálom. - a végére már sírtam. Én és az elérzékenyülés már társakká váltunk.

Kopogtak

- Gyere - szólt ki Seb. Lonny jött be.

- Tudnátok segíteni? Andynek elborult az agya. - Mondta kétségbeesetten. Egyből elindultam az ajtó fele, szegény férfit aki sokkban állt az ajtóban majdnem felborítottam a lendülettől.

Berontottam a busz ajtaján, de amit láttam az.... Fuhh.
Andy a földön féküdt Jakkel aki segélykérőn nézett rám, majd a mögöttem belyövő két férfira akit a mi buszunkban hagytam. Chris nagyban kutakodott gondolom a fejkendője után, mert a fején nem volt. Jinxx a konyhában próbált kaját csinálni. Eldobált ruhadarabok mindenütt. Mi lett azzal az Andyvel akivel elindultunk? Visszarohantam a buszba fájdalomcsillapítóért. Emy épp akkor támolygott ki az ágyból.

- Mi történt? - kérdezte fáradtan, de aggódással. Jajjj istenem. Ezt most hogy mondjam el?!

- Andy. Busz. Mint a háború. - ennyit bírtam kinyögni, de Em mintha tudta volna miért jövök ment a fájdalomcsillapítóért és mint akit ágyúból lőttek volna ki, rohant át a másik buszba. Amint bement majdnem vissza is esett, de szerencsére mögötte voltam. Felmentem én is. A többieket megkerülve bementem a konyhába és töltöttem egy pohár vizet. Leraktam mellé az algopyrint (bocs, muszáj voltam valamit kitalálni😂)
Visszamentem a nappaliba, ahol sikerült Jakenek felküzdenie magát.
Leültem Jake és az időközben kanapéra ülő bátyjám közé.

- Mi történt? - kérdeztem fáradtan.

- Bevett valami bogyót amire azt hitte fájdalomcsillapító. De mondtuk hogy elfogyott. Most meg kiütötte magát miután..... Khmmm. Nézz szét a buszban. - válaszolt Jake.

- Valaki segítene megkeresni a fejkendőmet? - hallatszott a kérdés CC-től.

- Most nem ez a legfontosabb! - üvöltötte a mellettem ülő idősebbik gitáros idegesen. - Ha nem látnád a legjobb barátunk itt haldoklik.

- Jóvan na. - motyogta Chris és leült a szemközti kanapéra. Emerson is leült a kanapé másik felébe. - Ti mért vesztetek össze? - kérdezte.

- Mert ez az idióta balfasz beleszeretett Andybe. - mutatott rám Emerson.

- Nem vagyok balfasz. Kikérem magamnak. - mondtam sértődötten.

- Szóval azt nem tagadod, hogy idióta vagy és, hogy szerelmes vagy Andybe? - Em. Kikészítesz.

- Hát.....ööööö..... Neeem? - ezt inkább kérdeztem mint mondtam - De.....Em fejezd be. Nem akarom, hogy Andy arra keljen, hogy két Kropp azon veszekszik hogy szerelmes az idősebbik Biersackbe.

- Miért nem akarod, hogy meg tudja? -Emerson. Kérlek...

- Emerson Barett Kropp. Ne húzd az agyam. - szinte már könyörögtem, de. Nem. Egy Kropp nem csinál ilyet. Vagy mééégiss. Ahh. Amúgy.. - Nem kéne kihívni a mentőket?

- Talán nem lenne rossz ötlet. - Mondta Jake, felkapta a telefonját és kiment.

Mindenki csendben már vagy egy 10 perce és nyugtalanul várjuk Jaket.
Mi a szart vett be Andy? Ahj... Istenem.

- Mindjárt itt vannak - jött be Jake, és már hallottuk is a szirénát. Ja. Elég közeli helyet sikerült a korházhoz ki kunyerálni busz parkolásra.

Felrakták Andyt a hordágyra és betolták a mentőautóba. Megkérdezték akar e valaki vele menni. Így gondoltam majd valamelyik BVB srác megy vele. De nem.

- Menj Haver. - lökött rajtam egy kicsit Jinxx, és rám kacsintott.
Bementem a mentőautóba, még egyszer rájuk mosolyogtam, aztán leültem Andy mellé. Néztem még a füves parkot ahol a buszok parkolnak, aztán elindultunk a kórházba.

Sziasztok!
Bocsi, hogy csak most sikerült kiraknom, de pénteken koncert volt és arra készültem, tanultam a szövegeket. Remélem tetszik valakinek.
További szép estét.
Puszi🎪❤️

Egy turné és a két rockstar (Remdy)Where stories live. Discover now