Saviour II.

40 5 2
                                    

Szóval arra keltem, hogy Chris a dokival veszekszik valamin.

- Nem. Kizárt, hogy az a banya csókolja meg. Ő se ezt akarná. Bármelyikünk bevállalná. - akadékoskodott CC.

- Nézze uram! Én értem, hogy nem akarják, de kutatásaink alpján ő a felesége. - ..... A volt felesége.

- Történetesen a volt felesége. - nyomta meg a volt szót. - Van aki szívesebben megtenné, és nem kéne utána százszor fogat mosnia. - rivallt rá a fehér köpenyesre.

- Khhmm.. Miről is van szó? - kérdeztem mire mindketten odakapták a fejüket.

- Végre! - kiáltott fel CC. - Lenne kedved feltámasztani Dennist?

- Öhhm..... Mivan? Miért én? Ti vagytok a közelebbi barátai. - soroltam az érvemet, amúgy meg nagyon szívesen megtettettem volna.

- Naaa. Kérlek...... Örülne neki. - nyavalygott Coma.

- De...... Miből gondolod? - vontam fel az egyik szemöldököm.

- Őszintén? - csak bólintottam. - előbb adj egy 10-est. - szemforgatva a kezébe nyomtam egy 10-est és vártam, hogy folytassa. - Csak tudom. - kacsintott. - csak pislogni tudtam rá. Én most komolyan ezért adtam neki egy 10-est?! Ahh....

- Jó, megteszem. De...... Előtte adj egy 20-ast. - vigyorogtam rá.

- Na nem. Amit te is akarsz, mert tudom jól, hogy nagyon éveznéd, arra nem adok pénzt. - mosolgyott ártatlanul.

- Arghhh.

- Nem tudtam, hogy kalóz vagy. Azt hittem, csak Emerson. - csak szimplán bemutattam neki.

- Inkább essünk túl rajta - sóhajtottam.

- Jól van. 5 perc múlva visszajövök, addig pihenjen. - mondta nevetve a doki. Ja, az egész jelenetünket végig röhögte. Szép kis orvos, mondhatom. - A többieket behívjam? - csak bólintottunk, majd kiment. Abban a pillanatban a többiek kirontolták az ajtót és már az ágy körül is voltak.

- Minden rendben? - kérdezte aggódva Emy. Csak mosolyogva bólintottam. - hála az égnek! - sóhajtott fel, Chris meg átölelte hátulról.

- Ugye nem akarsz mindig elájulni? - kérdezte gyanakodva?! Jinxx.

- Nem szokásom. Eskü! - védekeztem

- Aki esküdik, hamar megszegi! - vágta rá.

- Ahh. - nyögtem fel.

- Majd az ágyban nyöghetsz! Most van fontosabb is - mondta mosolyogva CC, én meg csak be mutattam neki.

- Ágyban vagyok! - vágtam vissza.

- De nem Andy alatt! - mondta egyszerűen. Én meg elkerekedett szemekkel bámultam rá.

- Ki mondta, hogy ott kellene lennem? - néztem rá értetlenül.

- Én, meg a többiek is így gondolják. Még Andy is. - nyeltem egy nagyot. Legalább nem látják, ha felizgulok. Állok mint a villanyoszlop. Legalább takaró van rajtam. Aha, kellet nekem mondani. Chris fogta azt lerántotta rólam a pokrócot. Kössz CC. - Fúúú anyám.

- Mivan? - néztem rá ártatlan szememkel. - Most komolyan meglepődtél? - kérdeztem szórakozottan. Most CC nyelt egyet és megrázta a fejét, mondjuk elég bizonytalanul.

- Ember, neked mekkora?! Mindjárt szétjön a gatyád. - tört ki belőle. És ebben tudjátok mi a kínos?...... Hogy itt a bátyám meg az öcsém. De ismétlem a BÁTYÁM .  Na ez gáz. Mondjuk jót röhögtek rajta. Mindenki. Most komolyan ezen nevetnek?! Aztán bejött a doki. Na ez már tényleg kínos.

- Zavarok? - nézett az álló férfiasságomra.

- Nem! - húztam magamra a takarót.

- Rendben. Csak azért jöttem, hogy ezeket aláírja, nem is zavarok tovább. - nyomott a kezembe egy kupac papírt - És egy óra múlva jöjjön a 2/B szobába. Viszlát! - köszönt el és ki is viharzott az ajtón amit hangos csapódás követte.

- Miért is kell menned? Ugye nincs baj? - aggódta túl magát Jinxx.

- Nem, csak feltámasztja Biersac-et. - mondta egyszerűen.

- Hagyd már. Inkább dobj meg egy tollat! - na ezt nem kellett volna. Szószerint a pofámba vágott egy tollat. - Nem így értettem. - morogtam az orrom alatt. Najóvan én ezeket tuti nem fogom átolvasni, max a lapalján lévő zárójeles alig látható feliratot ami a legfontosabb az egészben. Ez 10 lap, komolyan minek ennyi? Ahh. 5 perc múlva már készen is voltam a firkálással, úgyhogy van még 45 percünk. - Na jó emberek. Van még háromnegyed óránk. Mit csináljunk?

- Először is. - mutatott intim részemre Emerson. - Tüntesd el azt.

- Jóvanna. - mondtam és eltüntem a fürdőbem. 10 lerc múlva kimentem.

- Végre. - morgolódott Em.

- Örülj, hogy csak 10 perc volt, úgy, hogy jól is nézek ki. - vigyorogtam a képébe.

- Ohh, tudsz olyat is?! - morgolódott az orra alatt. Csak szemet forgattam. Vele úgy se lehet vitázni.

- Szóval akkor mit csináljunk a maradék fél órában? - tettem fel a kérdést ismételten.

- Úgy viselkedünk mint 12 menstruáló tinicsaj, vagy mint 4 Juliet. Szóval, bőgünk, mert lehet, hogy Andy nem ébred fel, közben chipset zabálunk, kólát iszunk és romantikus filmet nézünk. - válaszlt Jake teljesen belélve magát

- Valami életszerűbbet? - néztem körbe. Arra lettem figyelmes, hogy a doki bá' viharzik be a terembe.

- Előrébb rakták sz időpontot mert már csak negyed óránk van hátra. Sietnie kell. - mondta lihegve. Azonnal elkezdtem rohanni a 2/B műtőbe ahol Andy van. Amint beértem orvosok százait pillantottam meg. Én erre képes leszek? Igen! Te vagy Remington és semmi nem állhat az utadba.

- Remington Leith? - kérdezte egy kék ruhás.

- Igen.

- Kezdeje, nincs sok ideje. - hadarta gyorsan. Tettem amit kért és az ágy széléhez álltam és.....

Sziasztok!! Meg hoztam az új részt. Kicsit béna lett, dehát ennyit bírtam kihozni. Ja, és utólag is boldog mikulást!!💖
Pusziii😘💖

Egy turné és a két rockstar (Remdy)Where stories live. Discover now