Wake up

64 3 3
                                    

Megtörtént. Most egy kicsit olyan érzésem van mint amikor Boka volt Nemecsek ágya fölött, csak sajnos nemecsek meg halt. Nekem most jó vagyis hát nekünk, de Bokának és a többi Pál utcainak nem volt. Ami szomorú. És igen. Olvastam a Pál utcai fiúkat. Kötelező is volt mondjuk suliban, de annyira megfogott a történet, hogy vagy százszor kiolvastam, és gyanítom még fogom is. Magyar könyveket nem ismerek csak a Pál utcai fiúkat, mert, hogy Molnár Ferenc írta és egy nagyon híres nemzetközileg ismert regény lett. Na de vissza a lényegre. Szóval megtörtént! Megcsókoltam Andyt, vagyis hát tudom hogy nem teljesen az történt, de mondjátok aminek akarjátok én csóknak fogom. Áttolták a gyengélkedőre én meg azonnal leültem az ágyára és elkezdtem zokogni, aztán egyszercsak kb. 5 perc után elkezdett köhögni és lassan, de felkelt, aztán elkezdett sírni, nem tudom miért, de azért átöleltem.

- Annyira sajnálom. Én nem akartam- suttogta elhaló hangon.

- Pssszt. Nem a te hibád! - suttogtam neki, holott egy részben az ő hibája volt, de annyira féltem, hogy leszartam ki hibája. Hiányzott. Nagyon. Nem érdekel ki mit gondol én szeretem őt. juliet meg főképp nem érdekel.

- Miért tetted? - kérdeztem halkan, szipogva.

- Csak elakartam felejteni, Julietet. - suttogta a mellkasomba.

- És erre az a legjobb megoldás, hogy megölöd magad... - állapítottam meg amit leszűrtem a cselekedetéből.

- Sajnálom... - szipogta

- könnyebb lett volna, ha továbblépsz és keresel magadnak egy megfelelő partnert. - mondjuk engem.. vagyis khm... Khm..

- Ami azt illeti már tetszik valaki. - suttogta, majd felült és ajkaink már majdnem összeértek mikor berontottak az ajtón. Pontosabban CC a többiekkel a háta mögött. Kössz CC, én is szeretlek!

- Andy, bazdmeg, rohadtul megijesztettél. Azt hittük megdöglöttél. - rikácsolt CC.

- Én értem, és sajnálom, nem akartam, de szebben is kitudtad volna fejezni, hogy majdnem meghaltam. - mondta Andy finoman.

- Amúgy tényleg meghalt/ meghaltál csak valaki volt olyan kedves és felébresztett. - kössz Jinxx, nem kell elmondani, hogy én voltam.

- Mi?! - nézett fel rá értetlenül.

- Hát tudod, miután meghaltál, azt mondta a nővér, hogy csak csókkal - mutatott idézőjeleket. - Először Julietet akarták, mivel azt hitték, ő még mindig a feleséged. Szóval CC beszélt a nővérrel, meg az orvossal, hogy bárki csak ő ne. Végül közülünk vállalta valaki. - magyarázta artikuláltan Jinxx.

- Kii?! - kérdezte kíváncsian, mintha nem is izgatná, hogy valamelyikünk megcsókolta. Márminthogy az ő bandájának a tagjai nem hiszem, hogy zavarná, de mi? Jó mindegy meg kell tudnia az igazságot.

- Az rajta áll, hogy elmondja-e. - mondta továbbra is Jinxx.

- Én voltam. - mondtam lehajtott fejjel.

- Köszönöm! - mondta, majd átölelte a derekamat, és visszaöleltem.

- Akkor... Asszem mi nem is zavarunk. - Andy fel se figyelt rájuk, én intettem nekik Jake meg még kacsintott egyett - Sziasztok!

*
10 perc múlva

- Nem fekszel be? Kérlek! - befeküdtem mellé és óvatosan elhelyezkedtem. - Mi az utállak szó ellentéte?! - tette fel mint egy találóskérdést.

- Öhm... Szeretlek?! - nem igazán voltam biztos a válszomban és féltem mit fog reagálni.

- Én is téged! - mondta és szorosan átölelt. Valamikor elaludhattam az ölelésében, mert amikor felkeltem nem volt mellettem. Kicsit hiányérzetem volt. Hiányzott Andy.

- Megjöttem! - szakította meg elbambulásomat. - Gondoltam éhes vagy, úgyhogy hoztam szendvicset meg kólát, ha kérsz. - mondta, és letette a mellettem lévő székre.

- Köszönöm!! - mondtam kicsit komoran, hupsz.

- Baj van? - kérdezte aggódóan. Miért aggódik? Oké, hogy azt mondta szeret de lehet, hogy csak köd volt a fejében miután felébredt.

- Nem csak... - odamentem hozzá és megcsókoltam. Egyből visszacsókolt szóval talán, részben igazat mondott. Mosolyogva elváltam tőle, de utánam kapott, a pólómnál fogva visszahúzott, és megcsókolt. Miután elhajolt kicsit, beleharapott az ajkamba. Kicsit felszisszentem, mikor megéreztem a vért a számban.

- Leszel a barátom? - suttogta az ajkaimra. Újra megcsókoltam és válaszoltam:

- Örömmel!

- Mindjárt éjfél! - mondta, aztán eszembe jutott, hogy december 31 van.

- 10... 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2...1. Boldog Új Évet!!! - momdtuk egyszerre aztán megcsókoltuk egymást.

Sziasztok!!!🥳
Boldog Új Évet kívánok mindenkinek aki olvassa!!! Remélem jól telt az idei évetek! ❤
Ja és tudom krv@ sz@r lett ez a rész de ennyi tellett tőlem️🥳🎆🎇
Puszi! 😘😘🥳

Sziasztok!!!🥳Boldog Új Évet kívánok mindenkinek aki olvassa!!! Remélem jól telt az idei évetek! ❤Ja és tudom krv@ sz@r lett ez a rész de ennyi tellett tőlem️🥳🎆🎇Puszi! 😘😘🥳

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Egy turné és a két rockstar (Remdy)Where stories live. Discover now