6. Bölüm

158 13 86
                                    

Flashback:
Chuuya ve Dazai 17 yaşlarındaydı.

"Bana yağmur yağmaz demiştin gereksiz bandaj israfı"

"Biliyorsun meterolog değilim, hem niye yeteneğin ile yağmur damlalarının sana gelmesini engellemiyorsun ki"

Her ikiside sırılsıklam olmuştu. Kızıl olanın soğuktan burnu ve yanakları kızarmış, saçları yağmurdan ıslanmıştı. Üzerinde ise esmerin paltosu vardı.

"Sağanak yağmur yağıyor dediğine bak geri zekalı. Üstelik birileri yüzünden yozlaşma kullanmak zorunda kaldım. Zar zor yürüyorum"

"Beni kurtarmış olman seni her yozlaşmadan sonra taşıyacağım anlamına gelmiyor bücürük"

Eğilerek bakıyordu kızıl saçlıya. Kızıl bir anda kafasına vurana denk oldukça mutlu görünüyordu.

"Tamam, özür.
Hadi sana şarap ısmarlayayım"

"Oldukça yorgunum üstelik evime de yakınız"

"Oo yani beni evine davet ediyorsun. Nezaket kurallarını bilmiyorsun sanıyordum"

"Ne alaka lan!"

"Şarap alıp geliyorum"

"Siktir olup git"

Oldukça yorgun görünüyor, bu haliyle bir de Dazai ile uğraşmayı gram istemiyordu. Yağmur yüzünden sırılsıklam olan kızıl ıslak saçlarıyla bile oldukça mükemmel görünüyordu. Bazen Dazai onu mankenlerden daha güzel bulurdu. Fakat asla bunu itiraf etmedi. Dazai dört şişe şarap alıp kendinden oldukça uzaklaşmış olan Chuuya'ya yaklaşmaya çalışıyordu. Her ne kadar uzakta olsa da Chuuya oldukça yavaş yürüyordu ona yetişmesi uzun sürmedi.

"Sümüklü böcek kadar yavaşsın"

Kızıl olan onu fazla takmadan yürümeye devam etti.

"Etrafa bakmıyor musun Chuuya?"

"Bakıyorum ne var?"

"Evin bir alt sokakta"

"Hep senin yüzünden! kafamı karıştırdın"

"Tabii canım"

Yokuştan sağa dönerek aşağı doğru ilerlediler. Fakat cidden Chuuya oldukça yavaş ilerliyordu.

"Tamam seni sırtıma alabilirim"

"Yaa teşekkür ederim ne kadar iyisin (!)
Sikik herif evin önündeyiz zaten"

"Kaba bücür" sesiz bir tonla söylemişti.

"Ne diyon?"

"Ebeni sikeyim diyorum Chuuya"

"He iyi"

"Bir dakika ne!?
AHAHAHAHAHAH"

"Komik mi amınakorum"

"Küfür etmemde sakınca yok fakat konu boyun olunc-"

"Kes! hala uzuyorum ben"

İçeriye girmesi için dış kapıyı tutuyordu. Dazai içeri girdikten sonra asansöre doğru ilerlediler. Chuuya'nın dairesi üst katlarda bulunuyordu. Asansör oldukça dardı. Dazai şikayet etmedi. Yine de ikisinin dip dibe olması biraz rahatsız ediciydi.

"Chuuya?"

"Ne?"

"Asansörde kamera var mı?"

"Yok niye sordun?"

"Yani şuan seni öpsem ne sen bir şey yapabilirsin ne de bir başkası"

"Çok komiksin bir daha olmasın"

sensiz 4 sene /soukoku/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin