Johnny ona fazlasıyla yabancı gelen sokaklarda tek başına yeni okuluna doğru yürüyordu. Buradaki evleri Chicago daki evleri gibi değildi. Her yerde elektrik kabloları olan, kalabalık ve bir o kadar da sesli bir sokakta oturuyordu.
Johnny bu durumu sevmişti. Fakat tek bir endişesi vardı o da arkadaş edinmesiydi.
Müzik dinleyip etrafı inceleyerek yeni okuluna vardı. Kulklığını çıkarıp iç çekerek okul kapısına doğru yöneldi. İçeri girdiğinde koridorda dolaşan ve sohbet eden çoğu öğrencinin dikkatini çekmiş olmalıydı ki herkes gözlerini Johnny e dikmiş durumdaydı. Bunların çoğunluğu kızdı tabii bu John un hoşuna gitmişti.
Zar zor sınıfını bulduktan sonra içinde sadece kalemliği ve defteri olan çantasını önüne alarak sınıfa girdi. Boş bulduğu bir sıraya oturdu ve telefonundan müzik açıp kafasını sıraya koydu.
"Hoppala paşam iyi uykular,öyle olmaz gel omzuma yat."
Johnny duyduğu sesle şoka uğramış bir şekilde kafasını kaldırıp onaa seslenen çocuğa baktı. Kendisine göre biraz küçük duruyordu ve aksanı biraz bozuktu.
"Ben Mark,biraz daha uyusaydın horlamaya başlıycaktın"
"Bende Johnny teşekkür ederim uyandırdığın için. Ama şimdi omzuna yatmam lazım çünkü uykum var.'
"Lan ben onu şakasına söyledim neyse yat amk koptu mu sanki."
Johnny nın cidden çok uykusu vardı endişeleri yüzünden bütün gece uyuyamamıştı ama şuan endişeleri azalmış gibiydi şimdiden birisiyle tanışmıştı.
Johnny ne kadar denese de uyuyamadı çünkü yanındaki yeni tanıştığı çocuk durmadan hareket ediyor veya gülüyordu. Tam gözleri kapanırken içeri ders öğretmenleri geldi.
"Evet çocuklar bugün sınıfımıza yeni birisi katıldı. Merhaba Johnny kendini tanıtır mısın lütfen."
"Johnny Suh; Amerika dan geldim, 17 yaşındayım ve müzik dinlemekten hoşlanırım. İyi anlaşalım."
Sessizce yerine geçti ve dersi dinlemeye başladı...
Selam gencler aslında ilk kitabım değil eski kitaplarım bar başka hesabımda fakat uzun süre sonra yazacağım ilk kitap umarım beğenirsiniz haftada 2-3 bölüm atmaya çalışırım görüşğrüzz.🦧📿
(Aynen atarsın haftada iki üç bölüm)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay gibi davranıyosun/JohnJae
FanfictionJohnny yillar sonra Güney Kore ye döner ve kendisini hiç istemediği bir şekilde değiştirir. Bu değişimin en büyük etkeni ise okulun şımarık çocuğu olan Jung Jaehyun dur.