Mark en sonunda tüm olayları anlamış ama bu olaydan sonra yüreğinde büyük bir ship doğmuştu e her biseksüel vb. olan insan böyle şeyler düşünür. (evet bunu okuyanlara diyorum)
Salonda beraber ramyeon yiyerek sohbet ediyorlardı Johnny belki tabağı kırmayıp yemeği yakmasaydı mükemmel bi dakgangjeon yiyo olabilirlerdi ama hiçbiri şikayetçi değildi. Johnny kendisi için utanç verici olan konuyu açan Mark a bakıyor bir de yanakları pembeleşmiş Jaehyun a bakıyordu yanaklarının pembeliğini acı ve sıcağa bağlamıştı. Jaehyun Johnny nin ona baktığını fark edince
"Ben bi lavaboya gidiyorum." diyerek ayağa kalkmıştı. Bunun üzerine tek kalan ikiliden Mark Johnny ye ;
"Dostum aslında çok yakışıyorsunuz bi çıkmaya başlasanız okul alt üst olur."
"Mark saçmalama ben heteroyum kızlardan hoşlanıyorum."
"şimdi Johnnycim ne senin gözler e Jaehyun un davranışlar bunu söylüyo. Ben Jaehyun u diğer sevgilileriyle bi kere böyle görmedim yani."
"acıdandır ya yoksa gay gibi durmuyor" Bunu derken kendisine bile inanmamıştı Johnny kaykay olayından beri bir farklılık olduğunun farkındaydı ve nedeninin bilmediği şekilde endişeleniyordu. Bunun nedeni hetero olması falan değil Jaehyun un gay gibi davranmasıydı.
Jaehyun gelince elinde telefona bakarak klasik gülüşünü yaptı.
"beyler Yuta gelse sorun olur mu?"
johnny"yok tabii gelsin de evin adresini biliyor mu yazıyım ister misin?"
Jaehyun ve Mark aynı anda 'dalga mı geçiyosun 'temalı bakışı atınca Johnny susmuş ve oturup televizyon izlemeye devam etmişti
************
Bir süre sonra kapı çalmıştı ve bu sefer Jaehyun kapıyı açmaya gitmişti, ama beklediği Yuta yerine ellerine içi bira ve sojuyla dolu poşetlerle kendisine piç gülüşü atan bi Yuta gelmişti. Ama Jaehyun buna şaşırmadı çünkü kendi arkadaşıydı yani kendisi olsa o da böyle bir şey yapardı muhtemelen.
"Sen olayları anlatınca elim boş gelmiyin dedim anlarsın ya" göz kırparak arkadaına doğru ellerinin işaret parmaklarını birbirine sürtmüştü.
"YUTAAAA.!!!!" Diye sesini yükseltince Yuta gülerek içeri girmiş ve ; "Bu çıtırın burada olduğunu söyleseydin daha düzgün bişeyler giyerdim" diye Markın yanına oturmuş ve elini Markın omzuna atmıştı, Mark ın şuan gayliği tutmuş ve Yuta nın bu hareketi hoşuna gitmişti ama gurur denen bişey var kardeşim Mark hemen Yuta nın yanından ayrılıp tekli koltuğa oturmuş ve Yuta ya nanik yapmıştı.
Johnny televizyonu kapatmış ve birkaç bardak getirmişti Mark ne kadar içmeyelim reşit değiliz falan dese de çoğunluğa uymak zorunda kalmıştı.
"Şimdi beyler ve çıtır bey oyunumuz şu doğruluk ve cesaretlik"
"Oha usta çok büyük bi oyunmuş nasıl oynuycaz"
"Jae dalga geçme de oyna be ustam."
hepsi masanın etrafına oturmuş ve yuta nın teklediği soju şişesini ortaya koymuş ve çevirmişti. İlk önce Johnny ve Yuta ya gelmişti klasik hoşlandığın birisi var mı sorusuyla başlamıştı Johnny ve cevabı belliydi Yuta yan gözle Mark a bakmış ve var diye söylenmşti. Mark yine ciddiye almamıştı. Birkaç tur geçtikten sonra Mark ve Jaehyun a geldi şişe Mark;
"Homoseksüel misin ?" diye sordu Mark Jaehyun da bu içindeki duygulara bi anlam verememişti ve bi shot attı. Herkes şaşırırken Mark meraklı gözlerle Johnny ve Jaehyun a bakıyordu dalga geçerken bizim öz hetero Jaehyun un bi ihtimal Johnny den etkilenmiş olduğunu hissetti ama ne kadar doğru tahmin edemediği için birşey demedi.
***
Oyun bitmiş Johnny hariç herkes kör kütük sarhoş olmuştu. Ortam o kadar kaotikdi ki Johnny ne yapacağını bilemedi. Bir yanda banyoyu arayan Mark diğer yanda Mark a sırnaşan Yuta diğer yanda hepsini sakince gülümseyerek izleyen Jaehyun. Johnny masadaki boş şişeleri toplarken birisinin beline kollarını sardığını hissedip aniden arkasına döndü, dönmesiyle birlikte Jaehyun masada Johnny nin üstüne düştü ve sarhoş olmuş kızarık yanaklar ve büyümüş göz bebekleriyle ona baktı ve gamzeleriye ona müthiş bir gülüş sundu.
"Jung Jaehyun şuan o kadar gay gibi darvranıyorsun ki senden daha da çok şüpheleniyorum."
Jaehyun bi kıkırtı bıraktı ve ciddileşerek;
"John her hareketin ağzından çıkan her kelime kalbimin böyle atmasına sebep oluyo." diyerek Johnny nin elini kendi göğsünün üzerine götürmüştü, Johnny kalp atışlarını hissedince şaşırmış bi şekilde Jaehyun a baktı. Jaehyun otuziki diş sırıtmış şekilde altında uzanan çocuğa baktı ve "John sanırım ben erkeklerden hoşlanıyorum biliyor musun?" diyerek üzerine bayıldı.
Johnny olayın şokuyla Jaehyun u odasındaki çift kişilik yatağa yatırdı üzerini örttü ve yataktan kalktı fakat Jaehyun onu kendine çekmiş ve dudağına küçük bir öpücük kondurup tekrar bayılmıştı.
Şimdi ise Johnny ne olduğunu anlayamadan karşısında uyuyan çocuğa bakmış eli göğsünde bu hissi çözmeye çalışıyordu...Bu his Jaehyun un hisleri gibiyse ne yapacaktı?
of en uzun bölüm bu oldu güzel sevimli okuyucularım sizi seviyorum.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay gibi davranıyosun/JohnJae
FanficJohnny yillar sonra Güney Kore ye döner ve kendisini hiç istemediği bir şekilde değiştirir. Bu değişimin en büyük etkeni ise okulun şımarık çocuğu olan Jung Jaehyun dur.